Bukefalos 28 år!

Vad är det för färg på vår kanin?

via

Trådstartare
Här är vårt senaste tillskott i familjen. Ceasar heter han och är en alldeles fantastiskt trevlig liten kanin. Vi undrar dock vad han har för färg?
DSC_0035liten.jpg
 
Senast ändrad:
Sv: Vad är det för färg på vår kanin?

Tycker också det ser ut som en madagaskar, om än väldigt ljus. Tydligen mörknar de grå partierna efter fällning (har jag precis googlat mig till ;)). Hur gammal är han och vad är det för ras? Fantastiskt söt kanin, den ser så mysigt luddig ut. :)
 
Sv: Vad är det för färg på vår kanin?

Han är nog liiite ljusare ändå i färgen IRL.
Han är en teddy, men ser ju mest ut som en dvärgvädur. Pälsen är precis så mysigt luddig som den ser ut att vara. :D Han ett halvår gammal.
 
Sv: Vad är det för färg på vår kanin?

Är den än lite ljusare så kan den vara isabellafärgad kanske... svårt att veta om man inte ser den live :).
 
Sv: Vad är det för färg på vår kanin?

My bad, jag trodde att det var samma sak?
 

Liknande trådar

Övr. Djur Hej. Har två kaniner som jag har svårt att lyckas klippa klorna på. Vet att man kan åka till en del zoobutiker etc. för hjälp med detta...
Svar
4
· Visningar
796
Senast: Blyger
·
Däggdjur Att skaffa kanin har kommit upp som ett alternativ i vår familj. Vi har tidigare haft flera olika gnagare men är nu intresserade av...
Svar
1
· Visningar
1 197
Senast: Stinaelin
·
Däggdjur Barnen har ett tag önskat sig kanin/kaniner. Jag är fullt medveten om hur sånt här brukar bli i längden (barnen tröttnar och föräldrarna...
Svar
6
· Visningar
1 611
Senast: KesoNeso
·
Däggdjur Jag har ett sjukt sug efter ett nytt husdjur. Vill egentligen ha kanin eller hund, men det funkar inte med nuvarande boende och stall...
2
Svar
21
· Visningar
2 170
Senast: Scata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp