Vad är distans?

Lina123

Trådstartare
Hej alla distansryttare :)

Jag skulle vilja veta lite mer om distansritt, har ingen som helst erfarenhet av den grenen, men har alltid tyckt det verkar roligt/intressant.
Vet inte om det finns någon sån här tråd redan, jag hittade ingen iallfall.

Kan ni inte berätta lite? Hur går det till när man tävlar? Vart tävlar man, finns det speciella distans spår?

Hur tränar ni era hästar? Hur ser en träningsvecka ut tex? Är arab den vanligaste rasen i denna gren eller är det blandat mellan alla raser?

Vill veta ALLT :D

Skulle vara kul att veta mer :) Och ni som har distanspållar får gärna slänga in en bild på han/hon också om ni vill!
:rofl:
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! I år är året då det äntligen kanske blir en hund! 33 år av väntan för min del... Har haft corgi och golden innan men det har varit...
2
Svar
34
· Visningar
2 171
L
Gnägg Hej! Jag skulle bara för kul vilja veta vad ni skulle ge tips om för häst om jag skulle ha en egen häst nångång i fram tiden! Jag hade...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 137
Senast: LiviaFilippa
·
Hundavel & Ras Tänkte fråga lite öppet här där det säkert finns en del erfarenheter. Funderar på kommande hund. Jagar och har kommit in på att fundera...
2
Svar
24
· Visningar
1 386
Gnägg Hej! Den här tråden är för alla oss som har en PRE eller som gillar rasen PRE eller som bara vill diskutera PRE. :) Vore kul att få...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 439
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp