Vad är distans?

Lina123

Trådstartare
Hej alla distansryttare :)

Jag skulle vilja veta lite mer om distansritt, har ingen som helst erfarenhet av den grenen, men har alltid tyckt det verkar roligt/intressant.
Vet inte om det finns någon sån här tråd redan, jag hittade ingen iallfall.

Kan ni inte berätta lite? Hur går det till när man tävlar? Vart tävlar man, finns det speciella distans spår?

Hur tränar ni era hästar? Hur ser en träningsvecka ut tex? Är arab den vanligaste rasen i denna gren eller är det blandat mellan alla raser?

Vill veta ALLT :D

Skulle vara kul att veta mer :) Och ni som har distanspållar får gärna slänga in en bild på han/hon också om ni vill!
:rofl:
 

Liknande trådar

L
Gnägg Hej! Jag skulle bara för kul vilja veta vad ni skulle ge tips om för häst om jag skulle ha en egen häst nångång i fram tiden! Jag hade...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 135
Senast: LiviaFilippa
·
Hundavel & Ras Hej! Går som många före mig i tankarna på val av hundras... vi är en familj på fyra med två vuxna och två tonårsbarn. Vi har även två...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 508
Senast: Krumben
·
Hundavel & Ras Nu kommer ytterligare en ”vilken ras ska jag köpa” tråd… Jag söker efter en liten, glad hund som älskar långa promenader i skog och...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
7 926
Senast: hundtant
·
Övr. Hund Nu har jag gjort något jag aldrig trodde jag skulle göra nämligen börjat fundera på en hund. Frågan är bara om det är en bra ide. Jag är...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 397
Senast: Tonto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp