Bukefalos 28 år!

Vad finns i Ullared?

nangiialaa

Trådstartare
Undrar om någon nyligen varit i Ullared och besökte djuravdelingen? Om så är fallet kan någon av er många minnas vad det finns för fodermärken, storlek på säckar och pris? Även om det finns sådana mjuka transportburar, som en "sportbag" typ? Något i stil med denna: http://foderbilen.se/media/catalog/...f78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/7/7/772500.jpg

Självklart är ska fodret vara till katt, för att förtydliga även om tråden ligger i kattforumet :)

Sedan om det finns något annat kul där är ni välkomna att dela detta med oss andra. En liten bild hade inte varit fel heller om ni har :)
 
Sv: Vad finns i Ullared?

Det är väl ändå någon som varit på Ullared och har några husdjursprylar med sig hem? :O

Behöver inte svara på just mina frågor. Se detta sm en Ullaredstråd för katter! :D
 
Sv: Vad finns i Ullared?

Jag köpte en liten julklapp till familjens katt där i förra veckan i form av en liten, svart plåtskylt med vit text: "Varning för lat katt" :D


Tyvärr kollade jag inte på så mycket på den avdelningen så jag kan inte vara till någon hjälp på foder eller transportbur-frågorna. Dock såg jag en del fina burkar för förvaring av torrfoder.:)
 
Sv: Vad finns i Ullared?

Men vad gulligt :)

Har redan en fin burk till mitt torrfoder, det står i en lika dan burk som pastan och riset som håller mitt torrfoder sällskap ;) haha
 
Sv: Vad finns i Ullared?

Det var längesen jag var i Ullared, men jag minns att de hade transportburar i mängder iallafall, både vanliga hårda och såna där väskliknande i olika storlekar. De har även igloos, klätteträd m.m. Plus kattleksaker i mängder :)

Vad det gäller foder så har jag ingen koll tyvärr, men jag vill tipsa om att även Lantmännen har en outlet intill Gekås, iallafall hade de det förut.
 
Sv: Vad finns i Ullared?

Åååh vad härligt att det finns mycket till de små liven!
Har aldrig riktigt intresserat mig av mer än hästsidan där nere innan eftersom jag inte haft varken katt eller hund innan. Men nu blir den lilla misen mer än väl bortskämd, tyvärr :P haha

Kommer du ihåg om dem hade sådana stora klätterträd och isf till vilket pris? :)
 

Liknande trådar

Dressyr Hej! Finns det ngn som har testat dessa stigbyglar och kan berätta om de är bra, rätt dyra tycker jag...
Svar
0
· Visningar
668
Senast: Look
·
Övr. Hund Jag behöver lite tips på vilken sele vi ska införskaffa då hon växt ur sin Y-sele. Vi är inte riktigt nöjda med Y-selen då den rör på...
Svar
5
· Visningar
1 678
Senast: iNHALE
·
Hemmet Det börjar bli dags att fundera över hur vårt gamla badrum ska se ut nu. :o Det gamla ska rivas ut under sommaren och i höst ska det...
Svar
15
· Visningar
13 962
Senast: majola
·
Utrustning På min häst åker sadlar bak. Han har liksom inget som "håller dem kvar" och känslan man får är att han "springer ur" dem. Han får aldrig...
2
Svar
33
· Visningar
4 086
Senast: bigganl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp