Bukefalos 28 år!

Vad gör ni? Del 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fyller år nästa vecka men ingen som firar.
Får äta tårta ensam.
Undrar vad man ska hitta på nästa år när man fyller jämnt..
Lämna landet kanske
 
Vad har ni för planer i helgen?
Här ska vi iväg på hundtävlingar. Sambon ska göra ett prov med unghunden och det är lite nervöst om det ska bli godkänt. Krävs ett godkänt för att få klartecken att få börja tävla hunden. Nästa chans att göra provet är i november.

Har en uppfödning med ägare som ska tävla och förhoppningsvis gå upp till högsta klass. Så det blir en spännande morgondag.
På söndag ska vi bara sova och slappa!
 
Varit på genrep med sambon och unghunden inför morgondagens prov. Är lätt djupfryst, befiltat mig och har sällskap av ett glas rött och snarkande hundar till Idol.
Sambon gick rätt i säng och kraschade!
 
Såg på talkshowen som leds av en norrman tidigare ikväll. Ebba Witt-Brattström var med. Hon sa att hon var ädelfeminist. Har det med särarts- respektive likhetsfeminism att göra? Jag blev lite förvånad över hennes sätt.
 
Har vunnit två aktioner på Tradera ikväll med lite fynd till bebisen :)

Och nu funderar jag på hur lunginflammation känns :confused:
Det gör ont att andas bak i ryggen :down:
 
Fyller år nästa vecka men ingen som firar.
Får äta tårta ensam.
Undrar vad man ska hitta på nästa år när man fyller jämnt..
Lämna landet kanske

Jag brukar sällan fira födelsedagar. Du kanske kan hitta på nåt kul en annan dag?
 
Har vunnit två aktioner på Tradera ikväll med lite fynd till bebisen :)

Och nu funderar jag på hur lunginflammation känns :confused:
Det gör ont att andas bak i ryggen :down:

Det kan vara att du suttit lite krokigt också. Jag får så av kontorsjobb pga dålig hållning. Tror jag har tbc typ jämt! Men icket (än så länge iaf...)!
 
Såg på talkshowen som leds av en norrman tidigare ikväll. Ebba Witt-Brattström var med. Hon sa att hon var ädelfeminist. Har det med särarts- respektive likhetsfeminism att göra? Jag blev lite förvånad över hennes sätt.

Tror mest hon har lite hybris
 
Pigg som en mört, hittar inte fjärrkontrollen till tv:n, den var här för nån timme sen när jag vaknade till första gången men nu har det visst ålat iväg nån annanstans.
Detta kommer att bli en lång natt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Gammal användare med anonymt nick pga vill inte kunna bli googlad. Det är så att jag har två minderåriga barn och är skild från barnens...
Svar
5
· Visningar
1 020
Senast: Crossline
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 551
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 632
Senast: Hazel
·
Relationer Lååångt om min krångliga mor-dotter relation. Har i över ett halvår nu haft paus från min mor. Efter ännu ett storbråk så kände jag att...
Svar
13
· Visningar
2 698
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Senast tagna bilden XV
  • Försäkring

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp