Vad gör ni?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kaffet ar pa plats och jag tanker hacka i soffan och vakna i en timma eller sa ... sedan protesterar hundarna:cautious: Jag har stallt in dagen sparning. I dag ska jag bli klar med packningen. Sa det sa!
 
Gräset är klippt och de kommande husplanerna har tagit fart. Tre fönster ska bytas varav det ena blir ett helt nytt i badrummet.
Tyvärr får det nog inte plats för dusch och då blir det istället tvättmaskin och torktumlare. Men saknar verkligen tumlare så.
 
tar en paus i packandet. Jag ska bli helt klar i dag, har jag bestamt. Nu ar det bara lite kvar i mitt badrum och kontor. Koket ar nu helt genomganget. UGH ... sa mycket skrap man samlar pa sig.
 
Har en diffus, obehaglig huvudvärk. Jävla väder! :down: Blir nog sänggående tillsammans med dottern om en stund...
 
pluggar just nu ortopedi inför tenta på hela kirurgin imorgon och tycker det är smått omöjligt att hålla reda på gipstider för olika tillstånd samt stör mig på att jag inte hittar material för röntgengranskning att öva på. min teknik där lämnar "lite" att önska...... aja jaja om jag inte klarar det nu har jag ju nåt att göra på fritiden i augusti iaf inför omtenta
 
Jag behover aterga till att fylla sopsackar med "stuff" fran koket. Varfor i hela fridens dagar har man tva-tre halv fyllda flaskor ar samma rengoringsmedel? Av alla rengorings medel? :confused:
 
Jag behover aterga till att fylla sopsackar med "stuff" fran koket. Varfor i hela fridens dagar har man tva-tre halv fyllda flaskor ar samma rengoringsmedel? Av alla rengorings medel? :confused:
Välkommen i klubben.

Jag ser en flaska, köper den eftersom jag tänker att den jag har hemma snart är slut. Kommer hem, öppnar den för jag tror att den förra verkligen tog slut. Städa städskåpet är lite pinsamt ibland. Å andra sidan städar jag varken huset eller städskåpet speciellt ofta...
 
Ångest över att travet är slut och över massa andra grejer.
Tittat på Castle och nu blir det frikänd.
 
Tittar på en dokumentär på kunskapskanalen, om en mamma som ger sin son endast RAW food mat och att han pga kosten är undernärd. Därför ska en domstol besluta om de ska omhändertas.
 
Dricker vin, äter tapas och firar min ålderdom/födelsedag i förväg. Har på mig en extremt tight klänning.
Jag: "om jag har den här klänningen på mig på skilsmässobaren lär jag lätt få ngt"
Min kompis:
"Öhm ja typ klamydia"

Hahaha älskar mina vänner :rofl::rofl::rofl:
 
Välkommen i klubben.

Jag ser en flaska, köper den eftersom jag tänker att den jag har hemma snart är slut. Kommer hem, öppnar den för jag tror att den förra verkligen tog slut. Städa städskåpet är lite pinsamt ibland. Å andra sidan städar jag varken huset eller städskåpet speciellt ofta...

Exact! Hade jag stadat stadskapet oftare hade jag inte hittat 3-4 av allting. suck ... Nastan klar nu ...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag har haft några vänner genom åren som ägnar sig åt att ställa in, avboka eller omboka träffar, ibland med kort varsel. Jag funderar...
14 15 16
Svar
313
· Visningar
10 860
Senast: Saeta
·
Hemmet Finns intresse av en sån tråd? Vi kanske kan ge varandra tips, idéer och pepp? Jag har fått tips om ett hus som jag ska titta på om 2...
4 5 6
Svar
117
· Visningar
6 100
Senast: bettysmatte
·
Fordon Min bil ska få ny startmotor, förhoppningsvis på fredag om den hinner fram. Men om den inte hinner, finns det nått sätt jag ändå kan få...
2
Svar
24
· Visningar
1 587
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Jag har haft ont i ländryggen i några år nu på morgonen när jag vaknat (stel och öm i musklerna ffa) men det har blivit så att säga...
Svar
14
· Visningar
575
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp