Vad gör ni?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter och stressar på min enda lediga dag (är bara ledig på lördagar nuförtiden...) för att jag ska jobba imorgon. Skitbra. :up:
Kan jag inte få ta det lugnt när jag faktiskt är ledig. Jobbar minst 50 timmar i veckan just nu. UGH.
 
Chillar och fixar med bloggen. Min middag blev inställd men jag är hyfsat nöjd med det! ;)
 
Precis lagt mig i sängen igen. Jag sov så sött när jag vaknade av att det knackade på mitt fönster. De var min granne som inte fick upp ytterdörren så jag gick o öppnade åt henne.
Lägenhetsdörren fick hon upp själv :)
 
Nu har jag bara en halvtimme jobb kvar innan det är dags för sängen! Sen blir det upp igen vid elva.... Och jobb imorgon natt med.
MEN sen ska jag vara ledig fram tills onsdagens kurs som bara är en halvdag. Har ändå fått ihop fem nätter denna månaden så jag hoppas det kommer märkas på lönen
 
Sitter med en kopp te och försöker samla tillräckligt med energi för ett ryck med tvärt och städning nu på fm. Det sitter långt inne.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag har haft några vänner genom åren som ägnar sig åt att ställa in, avboka eller omboka träffar, ibland med kort varsel. Jag funderar...
14 15 16
Svar
313
· Visningar
10 867
Senast: Saeta
·
Hemmet Finns intresse av en sån tråd? Vi kanske kan ge varandra tips, idéer och pepp? Jag har fått tips om ett hus som jag ska titta på om 2...
4 5 6
Svar
117
· Visningar
6 100
Senast: bettysmatte
·
Fordon Min bil ska få ny startmotor, förhoppningsvis på fredag om den hinner fram. Men om den inte hinner, finns det nått sätt jag ändå kan få...
2
Svar
24
· Visningar
1 588
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Jag har haft ont i ländryggen i några år nu på morgonen när jag vaknat (stel och öm i musklerna ffa) men det har blivit så att säga...
Svar
14
· Visningar
575
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp