Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CXCV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu på kvällspromenaden. :heart Årets första, och så många!
1713813669975.png
 
Har ju lagt ut pappas bilar på annonser. Fått massor av svar:
1. Män(niskor) som inte läst annonserna alls. (Av typen ”är den besiktad och körbar?” När det står i annonsen att den har skjuten vevstake och extra motor kommer bredvid…)
2. Män(niskor) som skambudar helt sinnessjukt
3. Män(niskor) som mansplainar saker de har noll koll på. (Typ ”bilen är från 1965” ”Nä det står 1962 i pappren.” ”Då står det fel, för jag är säker på att det är en 65:a” 🫠)
4. Män(niskor) som vill ha mitt nummer/vill att jag ringer för ”de har några frågor”. När jag hänvisar till att de kan fråga på Messenger så är de plötsligt inte intresserade längre.
5. Ett fåtal normala personer som ställer sina frågor och sedan antingen vill komma och titta eller tackar för svar och går vidare i livet.

Hur svårt ska det behöva vara? 😩
 
Började kolla ett program om illegal organhandel men det kändes så mörkt så jag bytte till dr pimple Popper i stället, hon är mkt positivare. Snart the rookie och sen sova.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
70 089
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
2 829
Skola & Jobb Jag har bytt arbetsgivare ett par gånger i livet och det har varit lite olika. En chef tycker jag var lite väl ful när hon mer eller...
2
Svar
34
· Visningar
2 027
Senast: RedQueen
·
Hemmet Finns intresse av en sån tråd? Vi kanske kan ge varandra tips, idéer och pepp? Jag har fått tips om ett hus som jag ska titta på om 2...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 981
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp