Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CXCV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det kanske var den? Minns att bilden, glassen också kanske, är färgglad i alla fall. Synd minnet är kort, å andra sidan blir det ju mindre glass när man inte minns :D
1714407487099.png
 
Började med möte hela förmiddagen, lite administration på eftermiddagen och stötta upp en kollega som blev själv med att hålla prov för 96 elever i ett provprogram hon inte var van vid men det löste sig, sen avslutade jag med ytterligare ett möte innan jag tog mig hemåt.
I morgon blir det jobba hemma på förmiddagen, sen möte efter lunch på jobbet och med lite tur, tidig hemgång med min rättningshög. :)
 
Tror hallon är godare än vad smultron hade varit, lite friskare smak till den söta chokladen.
Ja smultron har lite lite smak tycker jag.

Fick någon glass i Smakboxen, någon oatley, minns inte smakerna nu men hade ju inte tackat nej till en låda glassbåtar där i istället! :D
 
Kikade in hos veterinären när jag ändå gick förbi med shiban, och frågade om jag kunde boka in en röntgen utan konsultation eftersom vi pratade om det sist vi var in, eller om de ville se henne för en konsultation först. "Vår" veterinär var inte inne just då men hon ska höra av sig sen - det vore ju himla skönt att slippa avgiften för ett extrabesök.

Dags att ge prinsessan det där badet nu efter promenaden också. :D
 
Så gjorde jag. Sargen. 😁
Kom på nu att vi nog kommer att rida ut. Får fundera ut något nytt... under en sten vid stallet kanske :D
@Hoarfrost Lägga prylarna i någon ridkompis skåp?
Jag har inga direkta kompisar. Dessutom händer det rätt ofta att vi rider lite längre än lektionen är och jag behöver gå exakt när lektionen är slut annars hinner jag inte till bussen. :bag:
 
Helt slut och huvudvärk på det. Har så sjukt mycket att hålla koll på, på jobbet just nu. Får inte information direkt som rör mig utan får liksom den lite av en slump hela tiden, vansinnigt stressande. :down:
Satt och försökte jobba en stund idag på jobbet, men en kollega hade otroligt mycket hen ville prata om (inget jobbrelaterat) så hela min planeringstid gick åt till att lyssna på henom… :cautious:
Sjukt less på en närstående också men måste umgås med hen ändå ikväll. :wtf:

Livskrisandet är minst sagt fortfarande pågående dessutom. :(

Men solen skiner! ☀️
 
Jag kom i alla fall till ridskolan. Bara det brukar vara en pers (busschauffören brukar rätt ofta glömma att stanna) då hamnar man i nästa "stad" eller blir random utsläppt någonstans emellan 😅

Nu ska jag försöka lösa det här med värdesaker. Förut hade de alltid låneskåp men det har de inte längre. :cautious:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
69 769
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
2 813
Skola & Jobb Jag har bytt arbetsgivare ett par gånger i livet och det har varit lite olika. En chef tycker jag var lite väl ful när hon mer eller...
2
Svar
34
· Visningar
2 017
Senast: RedQueen
·
Hemmet Finns intresse av en sån tråd? Vi kanske kan ge varandra tips, idéer och pepp? Jag har fått tips om ett hus som jag ska titta på om 2...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 861

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp