Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CXCVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har precis varit ute i typ 3 timmar på skogspromenad. Älskar att vara ledig när vädret är såhär fantastiskt och önskar åter igen att jag bodde med egen tomt eller liknande för att kunna sitta ute i en solstol hela dagen. Nu sitter jag istället i soffan med trötta hundar och på bordet står god glass i väntan på att bli uppäten. Ska nog kolla lite på hemnet och dagdrömma lite mer om flytt till landet.
 
Allt har varit jättelugnt med katten nu i många timmar så jag hoppas verkligen det fortsätter så nu när jag åker till stallet. Grejat en del, läst mycket och förberett laxmiddagen till ikväll 😊
 
Just det, hittade också en påse med massor av vårlök på Lidl i en av de där kassarna för äldre grönsaker :d Årets första!

Och två fänkål jag inte vet vad jag ska göra med eftersom jag inte är förtjust i dem :idea:
Smörbräserad fänkål kan vara så gott som ett av tillbehören till kött, typ lamm. 😍
Om jag är hungrig nu och typ dreglar och inte kommer äta på några timmar..? 🙄🤤😅
 
Startade dagen med att vara försenad till tandläkaren och stressa som en galning. Tur att han bara är bäst! 😍
Frågade om sambo ville sitta kvar i bilen när jag skulle in i affär.
”Hur fasen skulle det se ut?! Låta en sån dreglande stroke-patient vandra runt själv där inne..”
Ja, bedövningen såg.. ut. Sned och hängig ena sidan. 😂
Ändå fått mkt gjort idag trots massiv trötthet. Nu bara egna gullhästen kvar. Och jag räknar med att få positiv energi av det. ❤️
 
Hämtat sista tvätten. Nu blir det snart långpromenad i ☀️!

D093wRt.jpeg

Jag är en jäkla drömgranne alltså! 😎
 
Hemma igen och satt mig i soffan. Borde nog plantera växterna jag köpte igår eller kanske jobba lite mer, men känner mig helt slut så får se om det blir något mer gjort idag.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 399
Senast: hundtant
·
Fritid Min syster fyller jämnt. Vi andra systrar funderar på att ge henne antingen spa och övernattning eller övernattning och en bra middag...
Svar
8
· Visningar
558
Senast: Fille
·
  • Låst
Tjatter "Det vore synd om matte saknade katthår på sängkläderna..." Matte funderar på att köra favorit i repris vad gäller middagen, det...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
78 012
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Jag försöker undvika hemleverans (och är därför inte van vid hur det funkar) men nu har jag beställt en så pass stor sak att det inte...
Svar
4
· Visningar
426
Senast: Silver Girl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp