Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CXCVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Lastat murket virke på släpet och ska åka till återvinningen så snart jag ätit lite lunch. Var en riktig pannkakstårtemorgon när jag först skulle hitta och montera min dragkrok som jag inte använt sen jag köpte bilen, sen koppla släpet, sen pumpa däck och lyckas starta gräsklipparen och få på dess kärra för att hämta allt skräp längst ner i trädgården 😅

Halva lekstugan är kvar men det tar jag imorgon eller senare. Nu är iallafall gräsmattan ren från grejer så att den går att klippa i eftermiddag.
 
Shit vilken pulshöjning det blev när jag insåg att min katt rymt från vår innätade altan :nailbiting: Som tur är så är han väldigt duktig på inkallning, så han kom spatserandes när jag ropade på honom :heart

Sen blev det till att inspektera nätet, och jodå där fanns ett litet hål som jag fick stängt till. Sen var han snabbt där igen och ville pröva rymningsvägen men då tog det stopp :devil:
Mina grannar har nät på balkongen men det är 5-7 cm mellan vägg och nät, fattar inte att de vågar ha så, superenkelt för en katt att klämma sig ut.
 
När solen och värmen kommer blir jag sugen.
Inte så ofta annars.
Så nu korkar jag upp i väntan på torsk.
IMG_8063.jpeg
 
Nu verkar vädret gjort ett stort kliv uppåt i temperaturen även om det varit rätt blåsigt, i veckan ska det vara uppåt 20
:eek: om än inte alltid med sol var det bara några dagar sen det var 0 till minus varje morgon 8.00 :P Tog en promenad till affären för att köpa kattsand och nu äter jag lite lunch. Borde fixa ute men rädd för att drabbas av latmasken innan :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 442
Senast: hundtant
·
Fritid Min syster fyller jämnt. Vi andra systrar funderar på att ge henne antingen spa och övernattning eller övernattning och en bra middag...
Svar
8
· Visningar
566
Senast: Fille
·
  • Låst
Tjatter "Det vore synd om matte saknade katthår på sängkläderna..." Matte funderar på att köra favorit i repris vad gäller middagen, det...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
78 170
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Jag försöker undvika hemleverans (och är därför inte van vid hur det funkar) men nu har jag beställt en så pass stor sak att det inte...
Svar
4
· Visningar
439
Senast: Silver Girl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp