Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CXCVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Men heja. Taklampan i vardagsrummet gick tusen bitar när maken skulle flytta undan bordet och ta bort mattan. Så nu hänger det bara en glödlampa i ett snöre i taket, very stylish. Orkar inte ge mig ut i affärer och leta en ny..
Finns ju faktiskt såna lampor med, rätt snygga tycker jag :D
 
Ska snart ta tag i att flytta. Men det är mycket nu både privat och på jobbet, och alla kollegorna gick nyss från vårt kontor så jag tror faktiskt att jag sitter kvar och prokrastrinerar i tystnaden en liiiten stund till.

Måste nog sluta äta mina pollenpiller, samma sak som föregående år händer i kroppen just nu... :cautious:
Snorar hellre.
 
Har väntat hela dagen på ett samtal med chefen angående en internavvikelse som inte blev av igår. Nu ska jag gå hem och det blev inget. Tänker inte jaga på honom. Så nu släpper jag det och njuter av solen istället. Ska fördriva tiden tills det är dags att lämna blod.
 
Dags att starta den sista regniga dagen innan den riktiga varen kommer. Det regnar mycket latt duggregn just nu, och kan dugga lite till under formiddagen ... sedan kommer solen tillbaka igen.:)

Screen Shot 2024-05-07 at 5.06.00 AM.png
 
Hemma. Köpt mer frysta jordgubbar. Och en blomma jag glömt bort vad det är. Jag tror att det är en som hänger ner, vilket är vad jag ville ha. Den får stanna i fönstret tills det blir lite varmare. Köpte även med mig lite kryddväxtfrön som jag tänkte driva upp inne även om jag kommer köpa kryddväxter. Tyvärr visade det sig att Blomsterlandet stängt sin butik vid Hötorget :down:

Kallt men strålande solsken. Katten ligger på exakt samma ställe, i princip samma ställning som när jag gick hemifrån. Hon orkar inte öppna ett öga.

Edit: Aha! Tydligen är inte den i Hornstull stängd! Det får bli en utflykt dit imorgon.
 
Fodrat hästar och börjat vårstäda boxen. Hemma en snabbis för att äta lunch innan jag ska iväg för att köpa foder och ha liberty lektion med hästen. Hann inte laga något så det fick bli rostat bröd med pesto och ost 🙈
 
Just det, hittade också en påse med massor av vårlök på Lidl i en av de där kassarna för äldre grönsaker :d Årets första!

Och två fänkål jag inte vet vad jag ska göra med eftersom jag inte är förtjust i dem :idea:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 399
Senast: hundtant
·
Fritid Min syster fyller jämnt. Vi andra systrar funderar på att ge henne antingen spa och övernattning eller övernattning och en bra middag...
Svar
8
· Visningar
558
Senast: Fille
·
  • Låst
Tjatter "Det vore synd om matte saknade katthår på sängkläderna..." Matte funderar på att köra favorit i repris vad gäller middagen, det...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
78 014
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Jag försöker undvika hemleverans (och är därför inte van vid hur det funkar) men nu har jag beställt en så pass stor sak att det inte...
Svar
4
· Visningar
426
Senast: Silver Girl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp