Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CXCVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det blev ingen utflykt till Blomsterlandet. Vill inte riskera att hamna i någon rusningstrafik. Det får skjutas upp till imorgon.
 
Långhelg! Ingen förklaring behövs.
IMG_7850.jpeg
 
Hemkommen efter dag två av äventyr för våra sexor. Gårdagens solsken är idag utbytt till regn och 4°, mindre kul.
Men ändå. Att få vara ute och grilla korv och slippa vardagen liksom. Det är fint! 🙌🏻

Nu långhelg, sjukt välbehövligt. Imorgon planerar vi vandring med ett gäng kompisar, och sedan får vi långväga besök över helgen. Det kommer bli toppen! 😀
 
Skulle kolla på en träningsvideo på Youtube. Råkade casta den till tvn på övervåningen. När jag kopplade från försvann videon. Så nu måste jag dels hitta den igen, dels gå upp på övervåningen och stänga av tvn. Har en sovande bebis i knät så det blir lite besvärligt..
 
Planterat växterna jag köpte häromdagen och dricker kaffe i trädgården. Borde sätta igång datorn och jobba några timmar.
 
  • Gilla
Reactions: Sel
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 404
Senast: hundtant
·
Fritid Min syster fyller jämnt. Vi andra systrar funderar på att ge henne antingen spa och övernattning eller övernattning och en bra middag...
Svar
8
· Visningar
558
Senast: Fille
·
  • Låst
Tjatter "Det vore synd om matte saknade katthår på sängkläderna..." Matte funderar på att köra favorit i repris vad gäller middagen, det...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
78 028
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Jag försöker undvika hemleverans (och är därför inte van vid hur det funkar) men nu har jag beställt en så pass stor sak att det inte...
Svar
4
· Visningar
426
Senast: Silver Girl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp