Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kor pa helt galet pa jobbet denna veckan - fattar knappt sjalv att jag pallar - ar valdigt produktiv men vi far se om det haller i sig till slutet pa veckan / hur trott jag blir till helgen

Har nastan inget planerat denna veckan f.o. "livsadministration" som att storhandla, planera julen och jaga kommunen gallande cykelparkeringen vi skulle fa, sa forhoppningsvis kan jag ligga i soffanl, titta pa netflix och sticka klart en gava till en van till helgen
 
Gjorde kladdkaka igår för att fira makens nya jobb, att min MR inte visade något i ryggen och bra prognos på hästen. Orkade knappt äta något igår så det finns kvar idag så jag tog två bitar med grädde till kaffet förut :d
Ska gå ut och ge hästen lite mera hö. Han som är van att gå på lösdrift och tränas 5 dagar i veckan måste ha sjukt tråkigt! Bävar lite för när han ska få gå ut i hagen igen 🙈
 
Har funderat lite över vad det är för träskylt någon har satt upp vid cykelvägen utanför min uteplats.
Fick svaret när flera grupper av pensionärer har stannat till och diskuterat den.
PRO som har lokal i fastigheten anordnar tipspromenad. :up:

Nu blir det att spela lite tvspel i några timmar innan det är dags för em/kvällsjobb.
 
Trött, tröttre, Scata :down:
Ena vovven har haft magsjuka inatt, så en ggr/timme eller oftare har jag rusat till dörren för att släppa ut kräksjuk vovve. Tack o lov så säger hon till innan iallafall, men att bli väckt av ett pip och i samma stund rusa ur sängen för att slippa att det händer inne - man kan få en hjärtattack av mindre... :cautious:
Nu sover hon minnsan :meh:
Jag äter choklad till mitt te som tröst :angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer För nån några dagar sen hade sambon lagt in sommar däcken i bilen och jag fick uppgiften att åka till däckfirman för att få skifta...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
10 912
Senast: Sel
·
Kropp & Själ Det finns säkert 100 sådana här trådar redan. Men jag behöver lite stöttning. Jag ska opereras den 30e, alltså nästa torsdag. Och jag är...
2 3
Svar
59
· Visningar
2 943
Senast: Amha
·
Hemmet Okej, om några timmar måste jag bestämma mig! Jag bor i nuläget i en nyproducerad lägenhet som är är snordyr. 43% av min lön går till...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
7 088
Senast: Shaggy
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 548
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp