Bukefalos 28 år!

Vad gör vi nu? XCVII (Del 97!)l

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fryser. Kurat ner mig under täckena, det är för tidigt att hetsa upp än på en söndag. Professorn väckte mig för en halvtimme sedan och var tydligen väldigt kissnödig.
Ute har det snöat inatt, ett vitt täcke över gården. Alldeles tyst och stilla.
Får se om jag lyckas sova en timme till innan jag måste upp, men det är svårt att somna såhär på beställning.
En husfluga har vaknat till liv och är allmänt störande när den flyger hit och dit och tillbaka igen.
 
Jag behöver duscha men alla handdukar är genomblöta efter torktumlingen häromdagen. Får väl åka till mamma och pappa och duscha där. Det funkar ju. Eller vara lite äckligt flottig i håret på jobbet, det funkar också.
 
Nej det ska du inte. Säg till den att det får tas direkt med din vän.
<snip>

@kolblakkur Precis som karamelldrottningen sager ... Du sager ifran till den som stiger over gransen ... kompisen's pojkvan.

Vaknade upp med en blöt pöl runt min fot. Fattade först inte vad det var men insåg sen att det vätskade från min skrapsårs-skada som var en aning mer omfattande än jag trodde :laugh: Jag var mer orolig för skorna än foten, men kunde nu konstatera att bägge är ”kaputt” så att säga :p

OH NEJ ... SKORNA :eek: Knaet laker sakert ... men skorna :angel:;)

Och nu ar det dags att ga isang. G'natt allihop. :)
 
Det regnar ute. Och inte sådär lite fint med små droppar, utan det ÖSER ner! På snedden! så det regnade rätt in genom dörren när jag skulle släppa ut hundarna på morgonkissen. Jag som tänkte greja i trädgården idag 😩
 
Sitter och diskuterar med mig själv om jag ska ge min in i budgivningen på en 1800-tals bok..... Just nu är den VÄLDIGT billig, men så blir det nog inte fallet är jag rädd...... Måste också väga en sak och lägga upp på Tradera för försäljning.....
 
Det regnar ute. Och inte sådär lite fint med små droppar, utan det ÖSER ner! På snedden! så det regnade rätt in genom dörren när jag skulle släppa ut hundarna på morgonkissen. Jag som tänkte greja i trädgården idag 😩

Vaknade upp i sthlm till snöblandat regn :meh:
 
Äh, fortsätter att fixa i det nytapetserade rummet. Har målat första lagret på vad som ska bli hyllor/garderob. Lika bra att få det gjort och det passar bra ihop med mitt tvättmaraton.
 
Har vaknat upp. Vet inte riktigt vad som händer med min hälsa. Förutom att jag slagit sönder mig själv (men det kan jag ju liksom härleda) så har ögonen svällt ihop till två klumpar. SAMT att jag drabbats av "ungdomlig" acne lite varstans i ansiktet (har annars typ porslinshy).
 
Letar ny mall till min hemsida som får sig en mycket välbehövlig uppdatering.
Massa snarlika upplägg.. Känner mig själv väldigt uppdaterad på vad som är modernt
 
Hade tänkt ta en vända med motorsågen och ta bort lite mindre träd på tomten men ute är det blåsigt och snöar så man får gå med huvudet ner i backen. Så tack men nej tack jag avstår idag.
 
Kaffet klart
Ätit frukost
Ute är vintern tillbaka
Ska iväg till affären sen
Och kanske byta gardiner.
Behöver tvätta med kanske
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Lååångt! Fy vilken dag.. Har haft veterinärmaraton idag. Började dagen kl 09 på Ultuna, för att kolla upp Viktors kli igen...
2
Svar
35
· Visningar
6 199
Senast: Och_Aye
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vilken ras passar mig?
  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp