Bukefalos 28 år!

Vad gör du nu då? Del LIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Haft en supertrevlig eftermiddag med middagsgäster. Lax, potatis och dillsås. Och morotsmuffins till efterrätt.

Släkten har spridit ut sig lite över landet så vi ses allt för sällan numera.
 
Undra om jag ska slänga ihop en banankaka innan duschen? Har fyra små bananer som är väldigt ledsna :o
 
Landat i soffan efter en smått hektisk dag..

Var i kyrkan i förmiddags och hjälpte till på söndagsskolan. Supermysigt att träffa barnen då några är från förskolan jag jobbade på förut. Så mycisgt att får leka med dem och att de vill hålla min hand en stund :love:

Sen kom släkten till min lilla lägenheten på en påskfika. Trevligt men så trött efter detta!
 
Har varit till Lager 157, Willys och Apoteket. Ätit middag. Gått min kvällsrunda med morsan och Lady. Nu lite slösurfing innan det är dags för att kolla på dumburken.
Kyligt men soligt ute nu. Var lite snöstorm för 1 timme sedan...
 
Har pratat i telefon med en väldigt uppskattad vän tyvärr ses vi för sällan pga. avstånd men hoppas kunna ses under sommaren någon gång.
 
Har käkat på det där Vietnamesiska haket igen. Typ femte gången denna vecka heeeeeh :cautious::laugh: Nu är vi praktiskt taget dödspolare :rofl:
 
Alltså aprilvädret utanför mitt fönster i detta nu... nyss snöade det, sen kom solen, nu ngn slags kombo ..

17933905_281290685616274_7812595951519924224_n.jpg
 
Hängt i stallet många timmar idag. Först det vanliga stallfixet, sen träning och på det sadelmakare. Fryser så har parkerat mig i soffan med värmefilten. Kanske äta nått. Har pannbiff och potatismos i kylen. Kan nog bli lite dessert också. Passionsfrukt och limeparfait :d
 
Har stått ut i flera år med min syster som inte mår bra i sig själv och tar ut det över familjen, men efter en väldigt dryg helg fick jag ikväll nog och sa ifrån, vilket resulterade i att hon stormade ut. Nu tänker jag inte ens umgås för barnens skull, de får träffas hos mormor. Tills hon ber om ursäkt dvs. Vilket hon inte kommer göra för hon ser sig själv som offer. Själv mår jag så dåligt av att inte kunna vara mig själv runt henne att det här bara känns som en lättnad.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Sverigedemokraterna har av TV4:s Kalla Fakta avslöjats driva en trollfabrik. SD:s anonyma konton har spridit propaganda och även sådant...
7 8 9
Svar
169
· Visningar
6 140
Senast: Shaggy
·
Skola & Jobb Dramatisk rubrik men det är så det känns :cry: Är inne i en djup kris och det känns som att jag håller på att förlora fotfästet. Jag...
Svar
3
· Visningar
816
Relationer Jag träffade en kille. Världens finaste. Jag föll för honom som jag aldrig fallit för någon tidigare, jag har aldrig känt så starka...
Svar
2
· Visningar
920
Senast: moster_punk
·
Kläder & Bli fin För drygt ett år sedan köpte jag fodrade leggings i en lokal butik. Nu är jag tillbaka dit och exakt inget passar. Allt är för långt...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
4 589

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp