Bukefalos 28 år!

Vad gör du nu då? Del LIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså aprilvädret utanför mitt fönster i detta nu... nyss snöade det, sen kom solen, nu ngn slags kombo ..

17933905_281290685616274_7812595951519924224_n.jpg
Är det Vasastan?
 
Konstnärerna har påsköppet i ateljéerna i påsk så jag har först "vaktat" på samlingslokalen med smakprov från alla och sedan tagit en tur runt väl valda konstnärer.

Vi konstaterade att det är så gemytligt. Alla är vänliga och pratsjuka. Folk kommer i samspråk fast de aldrig mötts tidigare och dessutom träffar man massor av människor kan känner. Kaffe, fina möten, goda samtal och trevlig konst. Toppendag helt enkelt.
 
Min mage har lagt in en kraftig protest mot allt skräp jag stoppat i den i helgen så nu ser jag höggravid ut och har dyngont. Inget annat att göra än att lägga sig raklång och vänta ut det. :wtf:
 
Jag Bor i Sibirien! Går du till Vietnamesen på St, Eriksgatan Vid elite palace hotell?

Nej jag går till det där Eatnam på Odengatan! Tror det är hyfsat nyöppnat, eller så är jag bara lite efter! ;) Mkt gott och fräscht!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Det är väl ganska vanligt att gå och nynna eller småsjunga för sig själv på någon melodi. Har ni någon go-to melodi? Olika i olika...
2
Svar
22
· Visningar
404
Samhälle Sverigedemokraterna har av TV4:s Kalla Fakta avslöjats driva en trollfabrik. SD:s anonyma konton har spridit propaganda och även sådant...
8 9 10
Svar
183
· Visningar
7 625
Skola & Jobb Dramatisk rubrik men det är så det känns :cry: Är inne i en djup kris och det känns som att jag håller på att förlora fotfästet. Jag...
Svar
3
· Visningar
875
  • Artikel
Dagbok Personalen på habiliteringen uttrycker sitt medkännande och tycker synd om mig som har så mycket att rodda med. Och det är verkligen...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
7 132
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp