Vad gör ni?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Äter frukost och laddar inför en dag där jag ska bygga, hålla i byggtrådar, hålla sams och ha koll på mitt barn :banghead: :p Vi ska bygga på dagisgården så det sista är nog inget större problem ;)
 
Jag hittade precis den pincett jag tappade bort för ett drygt halvår sen. Köpte mig en ny som visade sig vara halvt värdelös men har varit för snål för att köpa något bättre. Nu hittade jag den gamla när jag skulle slänga en tom låda med topz :o
 
Har handlat lite och gjort Flygande Jakob:d
Var även inne på Stadsmissionen där jag hittade en flussvas med färgglada fåglar. Sen en liten biskvi figur som tyvärr lyckades förstöra:meh:
 
Klarade av uteköksprojektet utan missöden! :up: Nu pausar vi inne och funderar på om det går att bygga lite mer ute hemma eller om regnet kommer nu.
 
Kom precis hem från ridklubben... dyngblöt (kameran med...) :meh: Tyvärr hade SMHI rätt idag, det började regna ganska exakt när de sa att det skulle göra det :yuck:
 
Jag sitter på FB och försöker plugga samtidigt som jag förundras över att Skåne verkar har fyra årstider samtidigt just nu.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Finns intresse av en sån tråd? Vi kanske kan ge varandra tips, idéer och pepp? Jag har fått tips om ett hus som jag ska titta på om 2...
4 5 6
Svar
117
· Visningar
6 019
Senast: bettysmatte
·
Fordon Min bil ska få ny startmotor, förhoppningsvis på fredag om den hinner fram. Men om den inte hinner, finns det nått sätt jag ändå kan få...
2
Svar
24
· Visningar
1 528
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Jag har sen tonåren svettats mycket på nätterna. Det började i samband med att jag sattes in på Cipramil när jag var ca 13. Sen avtog...
2
Svar
35
· Visningar
1 366
Senast: Linn-Nora
·
Övr. Barn Vi fortsätter väl här, då andra tråden nåt över 2000 inlägg. Själv ligger jag bredvid yngsta och väntar på att hon ska somna nån gång.
75 76 77
Svar
1 527
· Visningar
79 503

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Rallylydnad
  • Uppdateringstråd 29
  • Hundrädda

Hästrelaterat

  • Annonsera mera VII
  • Dressyrsnack 17
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp