Bukefalos 28 år!

Vad i hela friden gör vi? Del XVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
@bumpo&@Inglorion:
12822313_904198576367338_2077130891_n.jpg


:heart :)

Det är Casas Patronales på dunk (chardonnay och sauvignon blanc) köpt som matlagningsvin men helt ok att dricka :up:
Åhh, vill ha vin. I te ätit alvedon sen i morse, det kanske går? :)
 
Åhh, vill ha vin. I te ätit alvedon sen i morse, det kanske går? :)

Öh, det är väl inget att rekommendera men på studenttiden var det inte ovanligt att jag sköljde ner ett par Alvedon och en Zantac med en drink när jag var ute och festade på någon nation... :o Jag överlevde iaf :up:

Men jag tror att du törs, ja :)
 
Öh, det är väl inget att rekommendera men på studenttiden var det inte ovanligt att jag sköljde ner ett par Alvedon och en Zantac med en drink när jag var ute och festade på någon nation... :o Jag överlevde iaf :up:

Men jag tror att du törs, ja :)
Äter ju långtidsverkande alvedon konstant, så jag är lite rädd om min lever :) Alkoholintag kräver lite planering numera och lägre smärtnivå. Effekten av tabletterna sitter i 8 timmar, men det är ju effekten. Hmm, får nog bli alkoholfritt vin ikväll ändå.
 
Eftersom att jag inte dricker whisky,så får det bli pizza och en cola. Skiter i att göra något mer idag,allt bara jävlas i vilket fall ,så kan jag börja om i morgon o se om det går bättre då.:)
 
Äter ju långtidsverkande alvedon konstant, så jag är lite rädd om min lever :) Alkoholintag kräver lite planering numera och lägre smärtnivå. Effekten av tabletterna sitter i 8 timmar, men det är ju effekten. Hmm, får nog bli alkoholfritt vin ikväll ändå.

Aha, då förstår jag. Givetvis ska du vara försiktig :heart
 
Är i affären och efter ha läst i tråden om vad man irriterar sig på så hajade jag till vid havregrynen, de ligger verkligen vid frukostflingorna, weird :cautious:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 542
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
5 192
Relationer Gammal användare med anonymt nick pga vill inte kunna bli googlad. Det är så att jag har två minderåriga barn och är skild från barnens...
Svar
5
· Visningar
1 017
Senast: Crossline
·
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
794
Senast: valy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp