Bukefalos 28 år!

Vad i hela friden gör vi? Del XXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Samma här och samma här :)

Värdelösa drömmar, hur ointressanta som helst. Inatt t ex stod jag på en busshållplats och väntade på bussen. I ena handen hade jag en cheeseburgare som jag åt på och i den andra tre pajer (från mcdonalds)...
Dina lät ju mer smakliga än mina i alla fall. Jag tror bestämt mina drömmar försöker säga mig något. Jag vet bara inte om jag vill lyssna..... ;)
 
@MacGyver vad gör man med ca 36 färska chili frukter?

@athena_arabians och @hastflicka kanske också har något förslag? Dom kommer att bli dåliga innan jag hunnit tillaga dom!

Jalapeño (eller chili) poppers :up: :d http://www.seriouseats.com/recipes/2015/01/fried-jalapeno-poppers-cheese-recipe.html

Har gjort enligt det där receptet (men fyllde med Creme Bonjour Grekisk vitlök eftersom särbon gillar den) och det blir gudomligt gott. Vilken färskost som helst går bra att fylla med. Använd inte hårdost, den exploderar i oljan :down:
 
Jag är less på chaufförer som inte gör som de ska, det är ju jag som får skit för det sen! :mad:

Katten har fortsatt sårat ego. Det fysiska såret låter hon vara så det blir nog bra, men hon har inte lämnat sängen sen igår em :angel: och ja, hon byter plats på sängen så hon kan röra sig.
 
Precis vaknat :cautious: .... Öm i kroppen idag, får bli en lugn dag i vårsolen och sen ta mig till yogan ikväll.
 
Sitter och önskar att jag kunde hoppa tillbaka till nattens dröm. Det var så enkelt allt och jag var inte ensam.

Men det var ju bara en dröm...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 544
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
2
Svar
25
· Visningar
461
Skola & Jobb Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det...
Svar
13
· Visningar
987
Kropp & Själ Nu måste jag få skriva av mig lite. Allt går åt helvete för mig och jag verkar inte kunna göra någonting för att stoppa det. Inte som...
2 3
Svar
51
· Visningar
7 807
Senast: sjoberga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp