Bukefalos 28 år!

Vad i hela friden gör vi? Del XXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nyss hemkommen från en träningstävling med hästen. Igår var det clinic hela dagen.
Idag är jag helt slut i kropp och skalle. Och ska på barnkalas i eftermiddag.. Orkar inte! Är det okej att stanna hemma?
 
Skrittat en sväng för att få ryggen på bättre humör. Är grymt sugen på att göra en äppelkaka.
 
Sitter utanför en lägenhet som sambon låst oss ute från. Skitdåligt slut på en skitdålig vecka (förutom igår, igår var skitbra). :down:
 
Det blir inget tittande på precisionskörning för mig idag. Känner mig inte helt kry, och det är så vansinnigt tråkigt att inte kunna komma dit (känns inte som nån bra idé att cykla 2 mil idag, och buss+promenad kan jag inte pga benet). Nästa gång borde dom hålla till på fotbollsplanen bakom mitt hus :idea:
 
Det kom lite väl mycket här så jag är rädd för att gräsklippningen får vänta tills imorgon. Det var rätt fuktigt i gräset redan innan så det gick lite tungt.
Man kan tro att vi bor nära varandra :D Regnar än här så inget mer klippande förrän det torkat upp en del, så kanske på tisdag om vädret håller sig i skinnet
 
Här i söder är snustorrt. Har nog inte regnat på över en månad :(
Enda fördelen är väl att fästingarna torkar ut. Igår var det 23 grader och kändes som en sommardag.
 
Jag har dammsugit klart och funderar på att lägga mig i soffan en stund. Barnet bytte ridbyxor till shorts och försvann ut. Vi behöver inte åka till ridskolan förrän om 2,5 timme vilket är skönt.
 
Sitter på en stor sten och kikar på hästarna i hagen. Det blåser och är mulet men ändå varmt :)

Känner mig lite ensam här nere men är väl inte så konstigt för jag är väldigt ensam.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 471
Kropp & Själ Jag är just nu extremt förvirrad 🤯😳😵 Extremt kortfattat så fick jag Provera utskrivet för att i kombination med p spruta förhoppningsvis...
Svar
9
· Visningar
1 349
Senast: Jojo
·
  • Artikel
Hästnyheter Felfritt på hinder men en hel del tidsfel. "Jag är jättenöjd, hade inte kunnat gjort det bättre," säger fälttävlansryttaren Frida...
Svar
0
· Visningar
169
Senast: Gunnar
·
Kultur Jag läste mycket poesi när jag var yngre då jag också själv var aktiv med skönlitterärt skrivande. Sen har jag tappat bort det men nu...
Svar
0
· Visningar
132

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp