Vad ska man se på nu? :(

Ponylove

Trådstartare
Ponnyakuten och ryttareliten är båda slut nu. Vad ska man då titta på som hästtjejj?
Något som går att streama då jag inte bor i sverige o har begränsad tillgång till svensk tv (kan endast se det som svt har i egen produktion, (ej tex världskuppen o såna tävlingar de sänder) finns det något annat hästprogram som man kan se?

Hela min värld har gått under efter flera veckor av trevlig underhållning!! :(
 
Vet inte om det är relevant men - Har du sett Heartland? En tv-serie som utspelar sig i Kanada på en ranch. Häst och drama i ett, värt en koll om du inte har sett det.
 
@Got2Be Tittade på Amazon's streamingtjänst, Amazon Prime, vilket brukade vara LoveFilm. Vet faktiskt inte vad tillgängligheten i swe är - är hemma nu över påsk och tycks inte kunna titta på något på mitt amazon prime konto, så kanske inte världens bästa tips ändå! :o
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jahopp, här står jag med en hund igen (jaja, tre men de andra två är ju makens..) och Nessie är fyra år så en påläggskalv var ju...
2 3
Svar
54
· Visningar
7 292
Senast: Hedinn
·
Samhälle Just nu så, med rätta, fokuserar de flesta länder akut på att stänga ner, men jag funderar mycket vad som kommer att hända efter covid...
2 3
Svar
58
· Visningar
6 372
Senast: Jenka
·
Tjatter Wild Kids är ett överlevnadsspel likt Expedition Robinson, men istället för att vara på en öde ö utanför Europa befinner sig deltagarna...
18 19 20
Svar
381
· Visningar
14 094
Gnägg Det kan ju inte bara vara jag som gärna kryper ner i soffan och tittar på lite häst? Jag har påbörjat en lista med hästrelaterade...
2
Svar
34
· Visningar
4 424
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp