Vad skulle ni ge för foder/hur mycket?

domino

Trådstartare
Till en travare som ska omskolas till ridhäst? Han är inte tränad alls de närmsta åren utan har gått som sällskap åt en annan travare. Fullt frisk och i bra hull!
 
Beror väl främst på höet, vad de andra hästarna i stallet får och om man råkar ha andra preferenser...

Det går inte att svara på bara sådär. Men hö skulle den få! ;)
 
Jag är ju en praktisk kvinna så jag skulle antagligen ge den nya hästen det också om det går att få ihop en foderstat på det. Men varför göra det lätt när man kan göra det svårt? :)
 

Liknande trådar

Hästvård Hej! För att göra historian kort så har jag haft mitt sto utlånad på foder i ca 2,5 år till en tjej som tagit föl på mitt sto. Jag har...
Svar
11
· Visningar
1 300
Senast: nexxa
·
Anläggning Finns säker gamla trådar kring detta men ville ändå ha lite input. Jag har min häst hemma på egen gård, ihop med en annan häst som...
Svar
18
· Visningar
1 621
Senast: Solis
·
Hästmänniskan Hur vet man när det är dags att säga farväl till sin bästa kompis, hästen? Jag har ett ponnysto på 27 år som jag ägt hela hennes liv...
Svar
18
· Visningar
1 822
Senast: Anhörig
·
Hästhantering Jag ska försöka få in en mycket reaktiv häst som jag haft på foder, i en transport. Han är ganska van vid att åka och enligt ägaren går...
2
Svar
27
· Visningar
3 220
Senast: inaa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Lön - hovslagare??
  • Hage
  • WE-tråden

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp