Vad skulle ni ge för foder/hur mycket?

domino

Trådstartare
Till en travare som ska omskolas till ridhäst? Han är inte tränad alls de närmsta åren utan har gått som sällskap åt en annan travare. Fullt frisk och i bra hull!
 
Beror väl främst på höet, vad de andra hästarna i stallet får och om man råkar ha andra preferenser...

Det går inte att svara på bara sådär. Men hö skulle den få! ;)
 
Jag är ju en praktisk kvinna så jag skulle antagligen ge den nya hästen det också om det går att få ihop en foderstat på det. Men varför göra det lätt när man kan göra det svårt? :)
 

Liknande trådar

Hästvård Någon annan här med häst som konstaterats med mild astma? Hästen är otroligt prestationsnedsatt trotts ytterst mild astma. De ska ligga...
Svar
3
· Visningar
214
Träning Ni som har två eller fler hästar och ”vanligt” jobb/familj, hur lägger ni upp aktiveringen av hästarna? Har ni några smarta idéer/tips...
Svar
12
· Visningar
1 361
Senast: Miiikaela_
·
Kropp & Själ Min kropp har sina skavanker och ålderskrämpor, jag är nog halvvägs om inte mer i livet, men att förmågan till "bra" sex skulle dala...
Svar
14
· Visningar
1 120
Senast: Norma
·
Hundträning Hej! Jag skulle behöva lite tips. Jag och min hund har kört agility i ett år. Hon har varit super duktig och tyckt det varit väldigt...
Svar
7
· Visningar
767
Senast: Nova123
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Problemhund
  • Lösa hundar
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

  • Betäckningar 2023 och föl 2024
  • Hage
  • Bildtråden

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp