Vad sysslar vi med egentligen? XXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Arkeologi och du jobbar på Marc Jacobs :idea:

Nä jag fick inte ihop det :crazy:

Nej det är extremt oklart! :rofl:
Hade sett lite för mkt på indiana jones typ och utbildade mig till arkeolog efter gymnasiet. Pluggade för min examen också museologi och etnologi. Därefter jobbade jag lite som arkeolog, träffade massa sköna människor, blev utsett som "utgrävningens pralin" :P men insåg att nej, detta är nog inget för mig :angel: Övervägde ett tag att bli skrivbordsarkeolog eller typ doktorand MEN bytte sen bana.

Pluggade modevetenskap på SU, lite lösa kurser och sen halkade jag in i modebranschen på ett bananskal typ!
 
Nej det är extremt oklart! :rofl:
Hade sett lite för mkt på indiana jones typ och utbildade mig till arkeolog efter gymnasiet. Pluggade för min examen också museologi och etnologi. Därefter jobbade jag lite som arkeolog, träffade massa sköna människor, blev utsett som "utgrävningens pralin" :P men insåg att nej, detta är nog inget för mig :angel: Övervägde ett tag att bli skrivbordsarkeolog eller typ doktorand MEN bytte sen bana.

Pluggade modevetenskap på SU, lite lösa kurser och sen halkade jag in i modebranschen på ett bananskal typ!
Åh vad häftigt! :up: Min pappa är/var professor i arkeologi, men det var längesen han gick i pension nu. Men jag funderade också på att läsa det :)
Lite kul också hur man kan ändra yrkesbana sådär också :D
 
Åh vad häftigt! :up: Min pappa är/var professor i arkeologi, men det var längesen han gick i pension nu. Men jag funderade också på att läsa det :)
Lite kul också hur man kan ändra yrkesbana sådär också :D
Har alla på Buke tänkt vara arkeologer eller? :rofl:
 
Åh vad häftigt! :up: Min pappa är/var professor i arkeologi, men det var längesen han gick i pension nu. Men jag funderade också på att läsa det :)
Lite kul också hur man kan ändra yrkesbana sådär också :D

Vad häftigt! :D
 
Nej det är extremt oklart! :rofl:
Hade sett lite för mkt på indiana jones typ och utbildade mig till arkeolog efter gymnasiet. Pluggade för min examen också museologi och etnologi. Därefter jobbade jag lite som arkeolog, träffade massa sköna människor, blev utsett som "utgrävningens pralin" :P men insåg att nej, detta är nog inget för mig :angel: Övervägde ett tag att bli skrivbordsarkeolog eller typ doktorand MEN bytte sen bana.

Pluggade modevetenskap på SU, lite lösa kurser och sen halkade jag in i modebranschen på ett bananskal typ!

Jag är utbildad frisör, började jobba som bartender, blev lokalvårdare, drev turridning och ridskola, sedan sanerings konsult, receptionist och nu igen lokalvårdare.

Brokig bakgrund som fasen men jag har några kurser inom företagsekonomi och bokföring i ryggsäcken och hade tänkt mig en bana som ekonom men jag tröttnade på vägen....
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp