Vad sysslar vi med egentligen? XXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.

Asko

Trådstartare
Två jättebra saker att påbörja den här nya tråden med:

- Jag missuppfattade nog något med AF idag, jag gick helt enkelt över till vuxenversionen av programmet jag ingått i hittills. Och det verkar rätt likadant så om jag inte är ett specialfall så får jag bidrag i fortsättningen också, hoppas hoppas :banana:

- Jag höll ju på att bli galen på min mobil (och nu dog den innan jag hann posta tråden så det här är andra gången jag skriver detta :banghead:) så på vägen hem letade jag i TIO butiker efter ett nytt batteri så till slut DUMPADE jag den och köpte en ny! :angel::o:D I guuuuld! :D

Nu ska jag mysa och se om jag kan spara mina gamla foton :love:
 
Hon som har hästarna hos sig tycker att de kan gå kvar eftersom det började blåsa och då lugnar det ner sig. Jag undrar om hon kommer stå med en fläkt när blåsten lugnar ner sig? Jag ser för mig hur täcket går sönder och skorna flyger så nä, de får komma hem idag.
 
:bump::bump::bump: Jag klarade sista tentan på vårterminen!!! :bump::bump::bump:
Resultatet kom i ett mail nyss, vilket innebär att jag precis kommit upp i 245 hp och är helt i fas med min utbildning utan minsta lilla släpande grej :D

När jag skrev den kändes det bra. Sen diskuterade jag den med kurskamrater och blev osäker. Men jodå, godkänd med närmre till full pott än underkänt :D
 
Man ska inte få för sig att rätta till sneda naglar utan nagelfil :(

Den är mer sned nu :angel:
 
Surfade runt på 9gag, när plötsligt denna bukereferens dök upp @mandalaki :angel:
aPGO6zR_700b.jpg
 
Du borde veta bättre, @Reykjavik :devil: :rofl: Kökssax?

. . . Jag måste orka skriva en matlista och handla. Bleh. :banghead:
*hörinteallsvaddusäger*... :angel:

Gammal nagelklippare, jag behövde få bort en vass kant och sedan försökte jag jämna ut den och nu är den kort och sned O_o:down:

Matlistor är roligt! :D
Att faktiskt gå iväg och handla, not so much.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp