Bukefalos 28 år!

Vad tycker ni..?

J

jojjo_blondin

Snart är det dags för nya tävlingskläder.. men :idea: tänkte kanske beiget istället för vitt..

Alltså, beiga ridbyxor och polo (Hopptävling) och så vita ridbyxor och skjorta/platstrong i dressyren..

Då matchar jag det beiga antingen med: vinröd klubbjacka och schabrak, eller grå kavaj och schabrak.
I dressyr, vitt schabrak. Svart kavaj med grå kanter och grå hjälm (sammet). Och byxor/skjorta vitt i dressyren.

Nåå.. vad tycker ni? Beigt tål ju lite mer skit än vitt..
 
Ja creme, exakt så ja menade ju! :love: Skitsnyggt! .. Nee då kör jag polo/skjorta och byxer.. har allt annat jö. Mitt fina vinröa schabrak :love: .
Tycker systrarna lund e så grymt snygga i creme kavaj och schabrak och vita ridbyxor på sina skimmelhästar. :love: .
Vart fick du tag i dina byxor? :)
 

Liknande trådar

Dressyr Lite nyfiken, vad har ni på er och era hästar på tävling? :D Ryttare Hjälm: Svart Samshield Shadowmatte (som borde bytts ut för länge...
Svar
6
· Visningar
1 943
Senast: Wilfa
·
Dressyr Jag har tidigare bara tävlat hoppning och här alltid varit noga med att matcha min klädsel och utrustning på ett eller annat sätt. Nästa...
Svar
17
· Visningar
1 809
Senast: kryddelydd
·
Gnägg Visste inte om jag skulle lägga tråden här eller i utrustning, men provar här. Tittade igenom en blogg jag hade för många år sedan, och...
Svar
0
· Visningar
737
Dressyr Ja, nu när tävlingssäsongen börjat komma igång på allvar kände jag att en sån här tråd var rätt passande! :) Så, vad har ni...
Svar
12
· Visningar
2 372
Senast: Luzzan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp