Välkommen hem!!

Elina8

Trådstartare
Nu har jag ÄNTLIGEN fått hem min lilla katt!

Jag visste att hon var lite blyg, så jag var förberedd på att hon skulle gömma sig någonstans och knappt synas till de närmsta veckorna.

Tror ni jag blev tokkär när hon inom en timma smög sig in i i sovrummet och kröp upp i mitt knä och krävde att bli klappad. Nu har hon legat hela kvällen bredvid mig i soffan och spunnit som en liten symaskin! :love::love::love:

Imorgon kommer bilder på underverket!! :D
 
Sv: Välkommen hem!!

Åh vad underbart!! :love:
Min lilla var inte heller blyg. Trots en massa skit från Yoga var hon framåt och glad!
 
Sv: Välkommen hem!!

Guuud så underbart! Ser fram emot bilderna :love:

Längtar tills jag själv ska skaffa en liten katt och får uppleva samma väntan och glädje.
 
Sv: Välkommen hem!!

Kan ju säga att det var inte lätt att få en bra bild med min lilla mobiltelefon. Urkassa inställningsmöjligheter gjorde att bilden antingen blev ett enda sudd, eller kolsvart. Lyckades få till en enda bild där hon är någorlunda tydlig.

32692662.jpg

Ja tyvärr, detta var den tydliga bilden.

Såhär såg de mindre tydliga ut :angel:

Snabb som ögat!
32692660.jpg


Ville gärna vara med nääääära!! :love:
32692661.jpg
 
Sv: Välkommen hem!!

Tack!!! Hon är verkligen jättefin, tyvärr syns ju inte färgen på bilderna. Är helt kär i prickarna och glittret i pälsen, och den är så mjuk och len och hon fäller knappt något alls. Det lossnar några små hårstrån som liksom blir en liten tuss, så det flyger inte omkring massa hår som det är på syrrans och mammas katter.
Hur skönt som helst!

Känns så himla roligt, ska bli kul att lära känna henne men det känns redan som att det var helt rätt val av katt! :love:
 
Sv: Välkommen hem!!

Haha, kommer inte på frågan!! :D:angel:

Jag hade en kamera i några år och jag tog max 10 bilder om året med den. Mobilen däremot använder jag hela tiden, och när det bara är bra ljus så blir det jättefina bilder med den. Hade jag haft massa pengar hade jag gärna köpt en fin kamera, men med tanke på hur sällan den används så prioriterar jag andra saker. Som en liten katt till exempel :D:love:
 

Liknande trådar

Kropp & Själ "Du är duktig på att jobba och ställer upp på även konstiga arbetsuppgifter. Vi är båda nöjda med dig. Därför kommer det låta konstigt...
Svar
19
· Visningar
3 001
Senast: Avalbane
·
Övr. Katt Nu är jag lycklig igen, efter 5 veckors gråtande och sörjande efter min älskade Zizzo. Igår kväll kom han äntligen hem, jag har...
Svar
14
· Visningar
1 993
Senast: Majvi
·
J
Hästmänniskan Känner mig som en känslo bomb redo att sprängas när som helst :( Har haft ett otroligt tufft år, och ännu är det inte över...
Svar
10
· Visningar
3 356
Senast: Fille
·
Övr. Hund Ja, nu har jag tagit ett av de svåraste besluten i mitt liv. Jag skulle bli så otroligt glad om någon orkade läsa/skumma igenom allt...
2
Svar
22
· Visningar
3 695
Senast: Lotus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Vildkattungar
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp