Bukefalos 28 år!

Välkomsttråd till Bukes mest hemkära bebis

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Välkomsttråd till Bukes mest hemkära bebis

Grattis Fullblod!!! :) Det var nästan så man trodde den skulle stanna inne för gott :crazy: :D
 
Sv: Välkomsttråd till Bukes mest hemkära bebis

Nämen jisses vad söt du är... en tråd helt till mig och bäbis... :love:

En underbar liten flicka på 3320g och 52 cm lång behagade 18 dagar efter utsatt datum den 10/10-05 komma ut efter 29 timmar... :crazy:

Å här kommer bilden på min älskling :love:
3dagar.jpg
 
Sv: Välkomsttråd till Bukes mest hemkära bebis

*knapplån*

TACK alla för gratulationerna... och visst jag kan hålla med jag trodde faktiskt inte heller hon skulle komma nån gång... livet är underbart ibland... men som sagt... den som väntar på något gott... å nog är det gott alltid... :banana: :bump:
 
Sv: Välkomsttråd till Bukes mest hemkära bebis

Åhhh hon är helt underbar! Sitter här med tårar i ögonen när jag ser ditt lilla underverk! :love: :love: :love: :love: :love:
 
Sv: Välkomsttråd till Bukes mest hemkära bebis

Grattis till bebisen!! :bump: :banana: :bump:

Va söt hon var!!! :love:
 
Sv: Välkomsttråd till Bukes mest hemkära bebis

GRATTIS och såå sööööt :love: !!

Blev du igång satt till slut, eller satte det igång sig själv? Var det en jobbig förlossning?
 
Sv: Välkomsttråd till Bukes mest hemkära bebis

Ni e så söta allihop... :love:

Blixtra: Jo de satte igång med gel... så det tog några timmar innan jag kände något men sen låg jag med pinvärkar i 10 timmar... men sen kom det igång på riktigt... totalt sett 29 timmar... men såhär i efterhand så känns det inte så farligt länge... fast det gjorde det ju då förståss :crazy: ...
Själva förlossningen gick väldigt bra faktiskt... två timmar av krystvärkar så var hon ute... och det kändes inte som mer än ett par minuter... jag lovar... helt fantastiskt vad tiden kan flyga iväg när man jobbar för något man längtat efter sååå länge... :D ...
 
Sv: Välkomsttråd till Bukes mest hemkära bebis

Fin tös ni fått :banana:
Har hon något namn än?
 
Sv: Välkomsttråd till Bukes mest hemkära bebis

Namnet lutar åt Nova... men inget är hundra än... men vi får hoppas att pappa bestämmer sig snart... för mamma har varit bestämd sen hon kom ut :angel: ... hon är ju en liten stjärna så vad är det att tveka på :) ...
 
Sv: Välkomsttråd till Bukes mest hemkära bebis

Vilket vackert namn!
 
Sv: Välkomsttråd till Bukes mest hemkära bebis

Tack.. jo jag föll för det... det låter så mjukt... :love:
 
Sv: Välkomsttråd till Bukes mest hemkära bebis

Fullblod skrev:
Namnet lutar åt Nova... men inget är hundra än... men vi får hoppas att pappa bestämmer sig snart... för mamma har varit bestämd sen hon kom ut :angel: ... hon är ju en liten stjärna så vad är det att tveka på :) ...
Det hette min häst, en valack.... :bump:
 
Sv: Välkomsttråd till Bukes mest hemkära bebis

:rofl: :rofl: var ju faktiskt ganska skoj... så min lilla flicka blir en valack i dina ögon :angel:
 
Sv: Välkomsttråd till Bukes mest hemkära bebis

Fullblod skrev:
:rofl: :rofl: var ju faktiskt ganska skoj... så min lilla flicka blir en valack i dina ögon :angel:
Ja, lite så blir det ju, man accesocerar ju fritt :angel: .... En liten halvgalen fux som BET alla hästar!
 
Sv: Välkomsttråd till Bukes mest hemkära bebis

ja du vem vet vad det blir av det här... hon kanske oxå biter sina rasfränder... men om hon blir fux är jag tveksam till dock... :rofl: ... tror mer på en brun liten dam...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Ska försöka fatta mig kort, vi är en normal familj med jobb och 3 barn. 1 pojke på 15 med Autism och drag av ADD. Förmodligen någon form...
20 21 22
Svar
427
· Visningar
60 246
Senast: lundsbo
·
Ridning (förlåt mig om jag lagt denna tråd på fel plats, jag är ny här på buke!) Att rida är bland det bästa som finns, men ibland känns det...
2
Svar
27
· Visningar
4 570
Senast: AW
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att...
2
Svar
20
· Visningar
5 467
Kropp & Själ Orkar inte vara anonym.... I våras fick jag tillfälle att vara med i en smärtstudie gjord av Örebros universitet för att få hjälp med...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
28 337
Senast: EmmaW
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Försäkring
  • Bilsätesskydd

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp