Bukefalos 28 år!

"Vänlista" på Facebook

bettysmatte

Trådstartare
Har funderat på varför jag ALDRIG ser vissa vänners profilbild i "vänlistan" sedan den ändrade format? Beror det på vilka som är inloggade mest, vilka som tittar på min sida mest, vilka som är mest aktiva på Facebook, eller är det bara slumpen (fast det verkar märkligt, med tanke på att jag aldrig ser vissa vänner i listan)???
 
Sv: "Vänlista" på Facebook

Sen den nya profilen kom så måste du manuellt ändra annars visar den bara vänner du interagerat med den senaste tiden.
Gå längst ner på nyhetssidan och klicka på redigeringsinställningar. Välj visa insägg av alla dina vänner så kommer de upp igen. :)
 
Sv: "Vänlista" på Facebook

Puttar upp istället för att skapa en ny tråd. Det är likadant för mig, någon som vet?
 
Sv: "Vänlista" på Facebook

Är det vänlistan som är till höger eller den som finns på ens profil? Jag skulle gärna vilja ändra tillbaka till gamla "chatten" men vet inte hur man gör, bara att det är något man kan göra?.. :confused:
 

Liknande trådar

Relationer I morgon ska jag träffa en person som är genomsnäll... eller nåt. Jag har träffat personen tidigare vid några tillfällen och trots...
15 16 17
Svar
323
· Visningar
20 124
Senast: Shaggy
·
  • Artikel
Dagbok Sedan jag började att "dela tankar" här i en dagbokstråd, har jag sett flera fördelar med att göra just det. Det är ett väldigt nyttigt...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
21 828
Senast: MML
·
Kropp & Själ Jag har vetat sedan barn att jag har mild allergi mot björkpollen (märks bara när det är som värst typ). Med tiden har jag dock märkt...
2
Svar
21
· Visningar
1 379
Senast: Harmomini
·
L
  • Artikel
Dagbok Förlåt om dethär blir dåligt skrivet men det är bara tankar som jag vill få ut om vän skap och sånt. Men ja jag blev ju mobbad i skolan...
Svar
16
· Visningar
1 378
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Hovlera
  • Födda 2022
  • Bildtråden

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp