Sv: Växjö!?

Hoho, var är alla? Jag börjar bli fikasugen :D

När kan alla? Ta en tid snart eller längre fram så alla kan försöka hänga på? Det vore skoj om vi blir några st.

Erbjuder mig igen att köra om någon utan bil vill följa med, skriv här eller i ett PM var du bor så kanske du bor så jag kan plocka upp på vägen :)
Känner inte för att outa mig helt.
 
Sv: Växjö!?

Innan nästa lön är för mig en dålig ide :angel: i övrigt spelar inte helg eller vardag någon roll jobbar väldigt oregelbundet.

och som sagt ni som vill åka med från kalmar hållet pmar mig :)
 
Sv: Växjö!?

Kan lugnt vänta till nästa löning :)
Spelar ingen roll om det är vardag eller helg för min del heller såvida jag inte är upptagen med nåt möte men misstänker vi inte ska ses 09.00 på morgonen direkt.
 
Sv: Växjö!?

Jag går på mammaledigt den 24e så jag har all tid i världen efter det! Jobbar iof bara 10h/v nu så lär inte vara några problem innan heller ;)
 
Sv: Växjö!?

kl*

Jag jobbar väldigt blandat så bestäm ni nåt datum så hakar jag på om det passar :)
 
Sv: Växjö!?

Känns som att de flesta är på efter nästa lön? Även om jag håller med sleepan om att det är aplänge tills dess.. Men det är roligare jufler vi är :)

Bowling och fika? Eller vad säger folk?
 
Sv: Växjö!?

Vilka tider är bowlinghallen öppen? Alla har ju olika. Så vi kan välja bästa tiden :)
 
Sv: Växjö!?

Ordinarie öppettider
Måndag - Fredag 9.30-22.00
Lördag 10.00-22.00
Söndag 10.00-18.00
Barnkalas på söndagar (boka på tel 41197)
Discobowling fredag & lördag 19-22.
 
Sv: Växjö!?

Å nu har det blivit kväll så ytterligare lite närmare löningen.
vilken dag kommer allas lön? tänkte så vi väntar till alla fått sin innan vi ses.

Jag är redo från den 18e.
 
Sv: Växjö!?

Räknar med att de flesta har fått den 27e?
är då kommunen brukar betala ut.
studiemedlen kommer 25:e
 
Sv: Växjö!?

jag är gärna på!!! bor en bit ifrån men träffar gärna folk då jag är ganska ensam här.:p vill bara veta i god tid så jag kan få till barnvakt.:)
 
Sv: Växjö!?

Ska vi boka in lönehelgen i juli eller första helgen i augusti?

För att komma någon vart borde ju ett datum vara en bra plan ;)
 

Liknande trådar

Tjatter Jag ska åka till Karlstad senare i år genom jobbet. Jag funderar på att ta ett tidigare tåg och passa på att se lite av stan, men vad...
Svar
10
· Visningar
689
Senast: Guldaskig
·
Hundavel & Ras Hej! Jag har en tik och en hane hemma som är mina egna. De är av rasen mops. Jag skulle ta valpar vid detta löpet, men det går inte som...
2
Svar
21
· Visningar
3 850
Senast: ildiko
·
Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
11 495
Senast: MML
·
Kultur Vilka födelsedagssånger finns det? Vet ni någon udda som inte så många kan? Jag känner till "ja må du leva", "happy birthday", "med en...
Svar
18
· Visningar
1 049

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp