YaHilweh

Trådstartare
Vet att vi tidigare diskuterade det där med Buketräff i området. Finns det fortfarande ett intresse?
Är det inte dags att ta tag i detta fenomen nu?

Fika? någon dag?
Vilka är intresserade?
 
Sv: Växjö!?

Alltså, jag är gärna på men det är bara om jag inte fegar ut totalt. Kan inte lova något i alla fall...
Beror lite på när också, min man jobbar knepiga tider och jag måste ha passning till barnen men det brukar gå att lösa på annat sätt också.
 
Sv: Växjö!?

Jag är sugen. Bor visserligen en bit bort och jobbar en hel del men har hört att man har himla kul på de där träffarna ;)
 
Sv: Växjö!?

Jag bor också en bit ifrån men är beredd att köra för jag har också hört att det ska vara skoj på dom där träffarna :)
Kul att träffa lite folk med. Jag har inte träffat en människa sen i november..
 
Sv: Växjö!?

Jag vet inte vart du bor (eller ni andra långkörare) men jag bor på öland så om någon/några vill samåka från det hållet kan man ju smälla iväg ett PM till mig :)
 
Sv: Växjö!?

Jag är ju visserligen senior men får kanske hänga med iaf? ;)

Jobbar bara nån vecka till innan jag går på mammaledigt så har hur mkt tid som helst att slå ihjäl innan barnen ploppar ut :)
 
Sv: Växjö!?

Självklart ALLA skall med :D

Hahaha är så trött att jag fick läsa det du skrev måååånga gånger för att få ihop det till annat än att du skulle slå ihjäl barnen innan du kunde komma. :eek::o
 
Sv: Växjö!?

Jag är också senior men känner mig mer hemma här :)


kl


är det ingen mer som är på? :)
 
Sv: Växjö!?

Knappar.

Senior som ÄU, alla är välkomna. Alltid roligt att träffa nya bekantskaper :D
Condeco är otroligt mysigt, var där för första gången för någon vecka sedan. Dom har bra utbud för allergiker oxå.

Jag är inte så inne på staden än, lever mest mitt liv ute på campus. Men Bowling finns ju? Även om den kanske inte är den roligaste, men fika och bowling? eller något sådant?

Alla förslag är välkomna :D
 
Sv: Växjö!?

Sålänge det inte är fysiskt krävande el innefattar alkohol är jag nöjd ;) hoppar nog bowling (rädd o bli misstagen som klot ;)) fika går ju dock alltid ner :angel:
 
Sv: Växjö!?

För min del vet jag inte alls vad som passar. Mannen jobbar utomlands vissa veckor och sedan natt resten och utöver det jour hela dagarna.. Men får jag bara veta i tid när vi ska ses så brukar alltid svärföräldrarna kunna hjälpa till, så bestäm ni andra vilket som är bäst, jag hänger på om jag kan :)

Är det fler som vill komma men som inte kan ordna med skjuts så kan jag ställa upp, har 4 lediga platser i bilen. Skriv bara var ni bor så skickar jag ett PM om jag kör förbi :)
 
Sv: Växjö!?

Eftersom jag är sämst på att vara i stan på helger så säger jag ju vardag... :p
Men vilket som funkar - är jag inte hemma så är jag inte helt enkelt :)
 

Liknande trådar

Tjatter Jag ska åka till Karlstad senare i år genom jobbet. Jag funderar på att ta ett tidigare tåg och passa på att se lite av stan, men vad...
Svar
10
· Visningar
691
Senast: Guldaskig
·
Relationer Vi har pratat om att gifta oss ett bra tag nu, men med 3 små barn och gård så finns ingen tid för planering. Vi har även räknat lite på...
Svar
8
· Visningar
589
Senast: Amha
·
Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
11 427
Senast: tott
·
Mat Snart dags för mig kliva på semestervikariat igen och snart börja samma bekymmer vad ta med till lunch. Givetvis lättast med matlådor...
2
Svar
36
· Visningar
2 250

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Valp 2023 -den andra
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp