Vaginal striktur

Ja jag har varit så himla ledsen att det inte går att lösa permanent men nu känner jag att jag tar det vi får och kommer ha en jäkla rolig tid tillsammans det vi får och klarar hon sig länge utan att det växer igen så kan jag nog göra en till operation, men handlar det om kort tid så är det ju ohållbart att utsätta henne för det snart igen. Hon är en helt ljuvlig valp, nyss fyllda 5 månader :) hon far som en virvelvind här :)
 
Ja jag har varit så himla ledsen att det inte går att lösa permanent men nu känner jag att jag tar det vi får och kommer ha en jäkla rolig tid tillsammans det vi får och klarar hon sig länge utan att det växer igen så kan jag nog göra en till operation, men handlar det om kort tid så är det ju ohållbart att utsätta henne för det snart igen. Hon är en helt ljuvlig valp, nyss fyllda 5 månader :) hon far som en virvelvind här :)
:love:
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 217
Katthälsa Någon mer kunskap om/erfarenhet av idiopatisk cystit? Ping har haft problem i omgångar sedan i vintras, vi har regelbunden kontakt med...
Svar
9
· Visningar
2 349
Senast: TinyWiny
·
Hundhälsa Hej, skulle behöva lite råd och tips. Jag har en Welsh Corgi Pembroke som snart är 5 år (Bibbi) För tre veckor sedan slutade hon att äta...
Svar
2
· Visningar
1 845
Senast: Luktpion
·
Övr. Hund Nä, jag måste nog skriva av mig lite... Detta blir långt och jag vet egentligen inte vad jag ”vill” ha för respons. I vilket fall, om...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 091
Senast: Iamia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kemisk kastration?
  • Guldfasanerna
  • Rintränings- och utställningstråd

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp