Vallis husletartråd

Hjälp mig hitta anledningar till att inte åka o titta på det här:
http://objekt.fastighetsbyran.se/Objekt/?source=Hemnet&ObjektId=1327436&images=1

Står inget om kommunal förbindelse, o andra sida lär jag få tbx mitt körkort 1/10, Tyvärr är det för mig oklart om jag kommer att kunna köra bil igen.
Att gå utomhus mitt i smällkalla vintern i snöstorm för att kunna gå på toa/duscha verkar inte lockande o jag lär inte bli yngre.

På bilderna syns en skorsten men inget i texten/bilderna visar spår på någon eldstad. Bilderna på köket visar bara inredning längs en vägg, så resten lär vara tomt. Bilder på sovrummet lyser med sin frånvaro.

Tvättstuga o bastu (+) i en annan byggnad är helt OK.
 
Hjälp mig hitta anledningar till att inte åka o titta på det här:
http://objekt.fastighetsbyran.se/Objekt/?source=Hemnet&ObjektId=1327436&images=1

Står inget om kommunal förbindelse, o andra sida lär jag få tbx mitt körkort 1/10, Tyvärr är det för mig oklart om jag kommer att kunna köra bil igen.
Att gå utomhus mitt i smällkalla vintern i snöstorm för att kunna gå på toa/duscha verkar inte lockande o jag lär inte bli yngre.

På bilderna syns en skorsten men inget i texten/bilderna visar spår på någon eldstad. Bilderna på köket visar bara inredning längs en vägg, så resten lär vara tomt. Bilder på sovrummet lyser med sin frånvaro.

Tvättstuga o bastu (+) i en annan byggnad är helt OK.
Du vill inte bo så nära järnvägen! Det tycker jag räcker som argument! ;)
 
Absolut! Jag har bara viss skepsis mot väghållningen i den typen av områden i Skåne (särskilt vintertid) och hemleverans av foder brukar vara undantaget sådana områden, så jag trodde inte det var realistiskt, men du har nog bättre koll än jag. :)

Inte läst hela tråden men måste hoppa in här och redera lite fördommar.. JAG bor i Kvidinge och det är absolut inget fel på stället, men jag tänkte likadant innan jag flyttade dit:o Snöskotning osv sköts faktiskt väldigt bra och det finns tom en mataffär i byn. Tåget går en gång i timmen åt vart håll ( helsingborg-Hässleholm)
 
Hjälp mig hitta anledningar till att inte åka o titta på det här:
http://objekt.fastighetsbyran.se/Objekt/?source=Hemnet&ObjektId=1327436&images=1

Står inget om kommunal förbindelse, o andra sida lär jag få tbx mitt körkort 1/10, Tyvärr är det för mig oklart om jag kommer att kunna köra bil igen.
Att gå utomhus mitt i smällkalla vintern i snöstorm för att kunna gå på toa/duscha verkar inte lockande o jag lär inte bli yngre.

På bilderna syns en skorsten men inget i texten/bilderna visar spår på någon eldstad. Bilderna på köket visar bara inredning längs en vägg, så resten lär vara tomt. Bilder på sovrummet lyser med sin frånvaro.

Tvättstuga o bastu (+) i en annan byggnad är helt OK.
Antar att det funnits vedspis i köket och att de tagit bort den? Och nej, finns ju inte heller någon bild av kammaren? Det är konstigt fotograferat! Tyder det på att nåt är skumt?

Bred är trevligt men du bör nog ha bil...
 
Antar att det funnits vedspis i köket och att de tagit bort den? Och nej, finns ju inte heller någon bild av kammaren? Det är konstigt fotograferat! Tyder det på att nåt är skumt?

Bred är trevligt men du bör nog ha bil...
Sökte bostäder på pris och hittade t.ex. detta
http://www.hemnet.se/bostad/villa-5rum-hedaker-vasterbykil-rosshy-sala-kommun-rosshyttan-145-6663556 Där borde det finnas gott om kommunikationer.

Över huvud taget finns det oändligt med hus för "inga pengar alls" vid busslinjer och tåg.
Minns inte vad du har för kriterier?
 
Alla 3 var fina på sitt sätt, den tredje skulle jag kunna flytta in i på stört. Fullmodell köksspis med varmvattentank. Kakelugn i vardagsrummet samt WC o dusch samt ordentlig trappa till sovrummen.

Jag är förälskad!
 
Alla 3 var fina på sitt sätt, den tredje skulle jag kunna flytta in i på stört. Fullmodell köksspis med varmvattentank. Kakelugn i vardagsrummet samt WC o dusch samt ordentlig trappa till sovrummen.

Jag är förälskad!

Den sista var helt klart trevligast :up: och det är jättefint omkring Runhällen, jag har varit och jobbat däromkring.

Coolt med övervåning med ståhöjd i härbret också.
 
Alla 3 var fina på sitt sätt, den tredje skulle jag kunna flytta in i på stört. Fullmodell köksspis med varmvattentank. Kakelugn i vardagsrummet samt WC o dusch samt ordentlig trappa till sovrummen.

Jag är förälskad!
Någon som vill hänga med på visning på lördag? Med bil från Märstahållet?
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp