Bukefalos 28 år!

Valpar!!!!

O

Orzon

Äntligen har dom kommit! Fem välskapta, söta och friska valpar.

:bump: :love: :bump: Godingarna
Dom är helt nyfödda på bilden och mamman räcker ut tungan åt kameran.
;)
 
Sv: Valpar!!!!

Hej

Oooo stort GRATTIS, visst är det en härlig känsla att bara få vara med om något så stort =)
Riktinga små godingar fick du också :banana:

Själv sitter jag nu med valparna som är 5 veckor gamla nu. oooo detta går alldeles för fort vill inte att de ska flytta.

Och till Marieka: ska hålla tummarna för dig, vad är det för ras du har?
 
Sv: Valpar!!!!

Bellocean skrev:
Själv sitter jag nu med valparna som är 5 veckor gamla nu. oooo detta går alldeles för fort vill inte att de ska flytta.

Jag måste erkänna att på den tiden när jag hade kullar så var de första 5-6 veckorna underbara,sen ville jag nästan inget hellre än att bli av med de.. ;) :o
Vilket liv de började föra sen..*hua*
 
Sv: Valpar!!!!

Nästan allt gick bra. En av valparna var jätte stor och död. Tog evigheter att krysta ut den.
I övrigt gick det hur bra som helst.
Min hund är nästan renrasig.... :angel:
(jätte korsning med andra ord)
Jag vet att en del har invändningar på att korsa men det bryr jag mej inte om.
Jag vill ha en avkomma efter min hund att behålla och då tog jag en kull.
Och det är jag jätte glad för.
Jag återkommer lite senare med en bild på valpen jag ska behålla.
:love: :love: :love: :love: :love:
 
Sv: Valpar!!!!

Så sant så sant! :D
Hon är en chihuahua/ tib. spaniel som är parad med en renrasig chihuahua.

Toriryttaren: Vad många valpar hon fick, för att vara en liten hund menar jag. Kul!
 
Senast ändrad:
Sv: Valpar!!!!

;)
Är ingen vän av blandraser,men var ju inte så svårt att gissa att din var det..*flinar*
 
Sv: Valpar!!!!

Är det någon mer än jag som ser vad denna har på magen????
(jag snackar inte om naveln alltså) ;)
1160valpmage.JPG
 
Sv: Valpar!!!!

jag tycker själv det är genant att säga att våran tik är dräktig med våran hane (p-sprutan slutade verka 1månad för tidigt och hundarna märkte det innan oss :smirk: )
Tänkte ha gjort abort men eftersom vi inte hade hjärta till det så tog vi beslutet att låta henne få dom.
Men varför eg ska det kännas pinsamt att få en kull blandraser när det inte anses mer pinsamt att avla fram korsningar av hästar,människor,kaniner och gud vet allt.
Jag tycker nog att blandraser är mer spännande med sina annorlunda utseende ;)
Det är nog inte många dagar kvar tills våra anländer.
 
Sv: Valpar!!!!

Haha, det ser ju ut som en skuttande hund! :rofl: (som gör ett sådant där baletthopp)
 
Sv: Valpar!!!!

Det gör jag också.
Synd att jag inte plåtade hjärtat när hon var nyfödd. För då var det väldigt tydligt. Nu har det blivit suddigt i konturerna.

:love:
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har panik. Jag har en vuxen hund sen tidigare och ville ha en till hund som fyllde behov som min vuxna hund inte gör. Ville ha en...
Svar
16
· Visningar
5 955
Senast: iNHALE
·
Övr. Hund Min mamma förlorade sin hund för ganska precis ett år sen och har idag köpt en ny valp. :love: Jätteroligt och jag är superglad för...
Svar
5
· Visningar
1 843
Senast: Nota
·
Övr. Hund Usch måste bara skriva av mig! Om tråden är på fel ställe så flytta den gärna. Var med om en så obehaglig händelse idag! Är för...
Svar
2
· Visningar
1 638
Senast: Fruentimber
·
Hundavel & Ras Jag har ju haft en rätt jobbig höst vinter med årets sista kull som blev chockartat stor. (11 på en liten Amristik) 6 var över 100 gram...
33 34 35
Svar
684
· Visningar
31 580
Senast: Dentaku
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp