Bukefalos 28 år!

Var annonsera ut omplaceringshund?

Habibi

Trådstartare
Hej! Jag har fått problem med att mina hundar slåss. De är kastrerade, men en av dem har drabbats av hybris.. Dessvärre slåss han uselt och har nu lappats ihop. Jag har annonser på Blocket mm men får inga bra svar. Har ni idéer om var jag kan annonsera?

/Anna
 
Sv: Var annonsera ut omplaceringshund?

Rasklubben?
Uppfödaren?
 
Sv: Var annonsera ut omplaceringshund?

Rasklubben, uppfödare (som redan nämts), brukshundsklubben, be bekanta hålla öronen öppna, ring hundstallar etc.
 
Sv: Var annonsera ut omplaceringshund?

Rasklubben, uppfödare.. Pinsamt nog måste jag erkänna att båda är terrierkorsningar och resultatet av tjuvparningar. Den ene ser ut och beter sig som en tysk jaktterrier (den som börjar slåss) den andre ser ut som en hund som barn ritar (lång, med korta ben och stort svart huvud, resten av hunden vit mad svarta prickar och större fläckar, och han går för det mesta i kort galopp) och han har världens mest gudomliga personlighet. Inte precis något som avlats fram med vilje.

Jag testar Vovve.net! Tack för hjälpen!! Håll tummarna för att det går bra.


/Anna
 
Sv: Var annonsera ut omplaceringshund?

Hur gammal är den som ser ut som en TJT? Kanske jaktklubben vore något om hunden har potential i jakt?
 

Liknande trådar

Hundhälsa Tid till vet är bokad på onsdag. Bilder kommer ikväll Golden hane 7,5 år. Kastrerad Äter senior/light foder. Ett foder han ätit sen...
2
Svar
22
· Visningar
2 100
Senast: Rugge
·
Hundavel & Ras Hej! Vi har bestämt oss att börja fundera på att skaffa hund. Min fundering här är gällande ras. När vi själva läst på mycket kommer vi...
Svar
16
· Visningar
1 892
Senast: Bison
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 956
Hundavel & Ras Jag håller på att leta valp (och har så gjort ganska länge). Ett problem är att jag inte kan bestämma mig för ras. Jag tittar både på...
Svar
16
· Visningar
2 270
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Sulöm häst - tips
  • Skola om galoppör

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp