Var hittar jag en hyfsat billig framebox, alltså en "djup" ram???

Keb71

Trådstartare
Google är inte min vän i det här fallet, så jag vänder mig till de samlade Bukeoraklen! :love:
Jag har en 3D-modell av ett bergsmassiv i tunn plast och skulle gärna vilja sätta in den i en ram för att skydda den.
Jag vill ha en ram som är max 30 x 40 cm men större än ett A4. Tre cm djup räcker.
IKEAs Ribba-serie hade en förut, men den har utgått.
Det finns frameboxes på specialaffärer för ramar, men de kostar över tusenlappen och är för stora...
 
Google är inte min vän i det här fallet, så jag vänder mig till de samlade Bukeoraklen! :love:
Jag har en 3D-modell av ett bergsmassiv i tunn plast och skulle gärna vilja sätta in den i en ram för att skydda den.
Jag vill ha en ram som är max 30 x 40 cm men större än ett A4. Tre cm djup räcker.
IKEAs Ribba-serie hade en förut, men den har utgått.
Det finns frameboxes på specialaffärer för ramar, men de kostar över tusenlappen och är för stora...
Shadowbox heter det på engelska, kanske det kan hjälpa :D
 
Google är inte min vän i det här fallet, så jag vänder mig till de samlade Bukeoraklen! :love:
Jag har en 3D-modell av ett bergsmassiv i tunn plast och skulle gärna vilja sätta in den i en ram för att skydda den.
Jag vill ha en ram som är max 30 x 40 cm men större än ett A4. Tre cm djup räcker.
IKEAs Ribba-serie hade en förut, men den har utgått.
Det finns frameboxes på specialaffärer för ramar, men de kostar över tusenlappen och är för stora...
Jag tänkte direkt på ramaffär.

De kan bygga det du vill ha. Tvivlar att det blir jättedyrt?!
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp