Var hittar man dessa damskor som ser ut som herrskor?

Aliche

Trådstartare
Fantastiskt förvirrande trådnamn...

Men! Jag är ute efter såna supersnygga skor som ser ut som herrskor med snörning, de ser lite vintage ut. Jag vill ha såna fast inte i skinn då jag inte använder skinn, läder eller mocka. Jag har letat på Nelly, Bubbleroom, Have2Have men hittar inga eller så är de i läder. Det måste väl finnas utan skinn någonstans?? De är alltså liknande dessa jag är ute efter (dock ej i lack):
135966870.jpg
76107935.jpg
133629413.jpg
 
bildgooglade "loafers tyg" och det fanns massor. Torde med andra ord finnas att köpa på flera ställen.
 
Åh gillar jag med.
Har sett lite liknande på vanliga kedjorna men mina breda fötter var för breda ,

Faaaan för att ha Kalle Anka fötter! :arghh: :rage:
 
Åh gillar jag med.
Har sett lite liknande på vanliga kedjorna men mina breda fötter var för breda ,

Faaaan för att ha Kalle Anka fötter! :arghh: :rage:
Vilka kedjor då? Jag har letat mig fördärvad och jag har ju ganska smala fötter så då kanske jag kan ha de du har hittat :)
 
Fantastiskt förvirrande trådnamn...

Men! Jag är ute efter såna supersnygga skor som ser ut som herrskor med snörning, de ser lite vintage ut. Jag vill ha såna fast inte i skinn då jag inte använder skinn, läder eller mocka. Jag har letat på Nelly, Bubbleroom, Have2Have men hittar inga eller så är de i läder. Det måste väl finnas utan skinn någonstans?? De är alltså liknande dessa jag är ute efter (dock ej i lack):
135966870.jpg
76107935.jpg
133629413.jpg

Tycker både Zara och HM borde ha som inte är i läder. :)
 
Fantastiskt förvirrande trådnamn...

Men! Jag är ute efter såna supersnygga skor som ser ut som herrskor med snörning, de ser lite vintage ut. Jag vill ha såna fast inte i skinn då jag inte använder skinn, läder eller mocka. Jag har letat på Nelly, Bubbleroom, Have2Have men hittar inga eller så är de i läder. Det måste väl finnas utan skinn någonstans?? De är alltså liknande dessa jag är ute efter (dock ej i lack):

Det finns massor!

image1xxl.jpg

image2xxl.jpg


Ovanstående är från ASOS

I_5053128913900_00_20150721

Dessa är från House of Fraser

AN611C0C2-O11@114.jpg

M3111C0A6-Q11@10.jpg

Zalando

hmprod

hmprod

H&M

osv osv :)
 
Fantastiskt förvirrande trådnamn...

Men! Jag är ute efter såna supersnygga skor som ser ut som herrskor med snörning, de ser lite vintage ut. Jag vill ha såna fast inte i skinn då jag inte använder skinn, läder eller mocka. Jag har letat på Nelly, Bubbleroom, Have2Have men hittar inga eller så är de i läder. Det måste väl finnas utan skinn någonstans?? De är alltså liknande dessa jag är ute efter (dock ej i lack):
135966870.jpg
76107935.jpg
133629413.jpg



Asos?
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp