Bukefalos 28 år!

Var hos veterinären nyss...

L

LoveRindi

...med mitt sjuka marsvin. Jag märkte typ klockan 15.30 att Doris var slö, apatisk, tyst (hon som alltid skriker) så jag och pappa åkte snabbt till västerort. Jag grät jättemycket för jag trodde hon skulle dö! Hon har nu lunginflammation. Om hon är pigg i morgon så överlever hon :), annars vet vi inte :(... Håll tummarna för lilla Doris!! Jag klarar mig inte utan henne, och inte ehnnes livskamrat Bus heller!!
 
håller tummarna för ditt marsvin och hoppas hon imorgon är pigg igjen
 
Tack så mycket allihopa :)! Det känns bättre nr man vet att andra håller tummarna! Hon är faktiskt lite piggare men jag vågar inte bli för glad, ifall att hon blir sämre... :cry: Men hon gick själv in i buren för en stund sen (20.45) och gick bort till huset. Hoppas hon blir bra! Hon andas konstigt, men det börjar nog släppa, eller så inbilalr jag mig. Vågar jag sova inatt... :crazy:
 
Doris dog ca 8.50 i morse. Jag var hemma för att jag vågade inte lämna henne. Jag gråter hela tiden. :cry: Hur ska jag klara detta? Hon fick liksom kramper i min famn och dog strax efter. :cry: :cry: :cry: jag kommer alltid älska henne!
 

Liknande trådar

Hästvård Efter att ha fått ett helt gäng med veterinärer att klia sina huvuden tar jag nu buke till hjälp! Allt började i våras, tror det var i...
2
Svar
33
· Visningar
9 559
Senast: Lisa2014
·
Relationer Ursäkta mig för det dunderlånga inlägget men känner att jag måste få skriva av mig lite, jag vet inte riktigt vad sjutton jag ska göra...
2
Svar
33
· Visningar
11 821
Senast: Mirre
·
Hästvård För 3 veckor sedan inträffade det ofattbara, jag hittar min älskade häst död i sin box på morgonen :cry: Han hade vart sjuk en kortare...
Svar
18
· Visningar
4 895
Senast: kamomillo
·
Hundhälsa Har jourtid klockan 17.00, så ni behöver inte fundera över detta. Behöver bara få skriva av mig och höra om det är någon annan som har...
2
Svar
23
· Visningar
2 833
Senast: Melli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp