Bukefalos 28 år!

Var ute på verandan igår...

gul_zebra

Trådstartare
och skulle knäppa lite kort på rådisarna.
Tog med Gudrun också såklart, trots att han fortfarande är lite skraj. Tänkte att det kan vara bra för honom att vara med mig utomhus.
Iaf, det gick superbra! Han ville inte vara på bordet utan han sökte sig till mig, MIG! Så började han pussa på min tumme sen också. Verkligen superhärligt, äntligen börjar vi komma någonstans! :)

Bilderna förresten:

dsc00574_orig_SE.jpg


dsc00581_orig_SE.jpg


dsc00582_orig_SE.jpg


Blev lite småsuddigt, lite svårt att knäppa på en råtta som skulle röra omkring huvet och samtidigt vara så nära kameran. Menmen, det spelar ingen roll, det viktiga är att han äntligen börjar lita mer och mer på mig! :love:

Kan ju bjussa på en varsin på Grogg och Sivert samtidigt, fler råttor hann jag inte fota just då:

dsc00530_orig_SE.jpg


dsc00552_orig_SE.jpg
 
Sv: Var ute på verandan igår...

De är så fina!! :)

Tyvärr lider jag av svårartad maskfobi (Går helst inte ut när det regnat!), så jag har lite svårt för deras svansar... :cry: Annars skulle vi ha såna OCKSÅ! :D

(Absolut inte ISTÄLLET FÖR gerbilerna, för såna måste man bara ha! ;) )
 
Sv: Var ute på verandan igår...

De är ju så söta, blir aldrig mätt på bilderna:love:
 
Sv: Var ute på verandan igår...

pinky skrev:
De är så fina!! :)

Tyvärr lider jag av svårartad maskfobi (Går helst inte ut när det regnat!), så jag har lite svårt för deras svansar... :cry: Annars skulle vi ha såna OCKSÅ! :D

(Absolut inte ISTÄLLET FÖR gerbilerna, för såna måste man bara ha! ;) )


Men de är ju inte ens lika maskar (fast iofs, en kille frågade ju "Har hon MASK?!" med stora ögon när han bara såg svansarna på två av sötnosarna förra sommarn... :angel: :D) ju, de har faktiskt hår på svansarna :p :D
 
Sv: Var ute på verandan igår...

åååh dom är ju för underbara! VILL OCKSÅ HA! :love:
 
Sv: Var ute på verandan igår...

Sötisar men mina e faktist lit sötare :love:
Vilket denna bild på frasse bevisar
dscn0728_orig_SE.jpg
 
Sv: Var ute på verandan igår...

Amania skrev:
Sötisar men mina e faktist lit sötare :love:
Vilket denna bild på frasse bevisar
dscn0728_orig_SE.jpg


Nänä mina är sötast! :love:
Fast de där får komma två för det är ju ändå härifrån de kommer ;)
Men man ser ju inget :p
 
Sv: Var ute på verandan igår...

När man ändå har en liten bildtråd uppe så (inte för att det handlade om bilder, men ändå)...

Knäppte på Reno idag!

dsc00647_orig_SE.jpg


dsc00655_orig_SE.jpg


dsc00702_orig_SE.jpg


dsc00705_orig_SE.jpg


Har lite filmer med rådisarna också så vet nån hur/var man lägger ut de på nätet kan ni ju hojta så får ni se ;)
 
Sv: Var ute på verandan igår...

gul_zebra skrev:
Nänä mina är sötast! :love:
Fast de där får komma två för det är ju ändå härifrån de kommer ;)
Men man ser ju inget :p
*gruff* vet i tusan om jag går med på det delad första plats e nog bättre. vad då int ser något. (nu finns det nya bilder på zoonen.com(sök på yu~ki ni andra som vill se) oxå)
 
Sv: Var ute på verandan igår...

Amania skrev:
*gruff* vet i tusan om jag går med på det delad första plats e nog bättre. vad då int ser något. (nu finns det nya bilder på zoonen.com(sök på yu~ki ni andra som vill se) oxå)


Men de blir automatiskt mindre söta när de åker härifrån vettu ;) :p
Ska kolla direkt :)
 
Sv: Var ute på verandan igår...

nej sånt vet jag int :smirk: borde nog hälsa på toumas och nemos bröder någongång
 
Sv: Var ute på verandan igår...

Amania skrev:
*gruff* vet i tusan om jag går med på det delad första plats e nog bättre. vad då int ser något. (nu finns det nya bilder på zoonen.com(sök på yu~ki ni andra som vill se) oxå)


Gosh vad söta :love:
Ey vet du vad de väger eller så? Här väger iaf Grogg mest, vore kul att veta vem som är störst :)
 
Sv: Var ute på verandan igår...

enda dumma e jag har halft brytit kontakten med ägaren. blir juh jämnt arg tillslut när jag är med henne en längre tid
 
Sv: Var ute på verandan igår...

Amania skrev:
enda dumma e jag har halft brytit kontakten med ägaren. blir juh jämnt arg tillslut när jag är med henne en längre tid


Asch vad synd :( Varför blir du arg då? :confused:
 
Sv: Var ute på verandan igår...

ja vet int hon är bara irreterande kanske för att hon e så påflugen lr va man ska säga tror hon e ganska osäker på sig själv och därför frågar mig om en massa saker
 
Sv: Var ute på verandan igår...

Amania skrev:
ja vet int hon är bara irreterande kanske för att hon e så påflugen lr va man ska säga tror hon e ganska osäker på sig själv och därför frågar mig om en massa saker


Ok (och så var det inte mer att skriva men det ska ju vara 10 tecken minst...)
 
Sv: Var ute på verandan igår...

gul_zebra skrev:
Ok (och så var det inte mer att skriva men det ska ju vara 10 tecken minst...)
10 teckensregeln är faktist väldigt jobbig ibland
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp