Bukefalos 28 år!

Våra mest roliga kattbilder!

Sv: Våra mest roliga kattbilder!

Bidrar med några bilder på min Hebbe.

Trött...
Hebbeinstet2.jpg


Imorgon bokar jag tid på gymmet.
080827.jpg


Matte har satt mig på hård diet. ;)
Hebbe5.jpg


Håll din våta nos för dig själv or else!
Hebbe6.jpg
 
Sv: Våra mest roliga kattbilder!

Tack! :D Tycker själv att sorrelfärgen är väldigt fin, men jag är ju en smula partisk såklart. Egen katt är ju alltid vackrast...:D
 
Sv: Våra mest roliga kattbilder!

Men hallå! Din katt är ju jättelik min! Lite mörkare ser det ut som, men samma bläs och tassar! :laugh: Fin! :love: ;)
 
Sv: Våra mest roliga kattbilder!

Tack! Partisk som jag är tycker jag juh att Sune är världens finaste! Kul att han har en look-alike! :)
 
Sv: Våra mest roliga kattbilder!

Det sitter på hans hals !;) Men visst är bilden galen ?
Han ligger i soffan och det är en liten nedförsbacke som han vridit ner huvudet i.
Ragdolls är nog ovanligt rörliga i nacken - jag har sett dem vrida huvudet 180 grader om de vill titta på bakåt utan att vända kroppen
 
Sv: Våra mest roliga kattbilder!

photo.php

våran katt har ett alldeles speciellt sätt att sova middag på! :D
 
Sv: Våra mest roliga kattbilder!

men herregud, hur gör ni? jag har aldrig lyckats visa en bild här på buke. det går bara inte!
 
Sv: Våra mest roliga kattbilder!

Du måste länka till en bild - länken ska alltså sluta på .JPG, .GIF, .BMP eller nåt liknande. Det går inte att länka till en hel webbsida.
 
Sv: Våra mest roliga kattbilder!

Nej, det gör vi inte. Jag tror att bilden, eller snarare albumet, inte är publikt. Du har nog låst det så att bara vänner får se det.
 
Sv: Våra mest roliga kattbilder!

Dina bilder på Lycka är verkligen fantastiska!

kl
Bildbombar på mina kissar Tasso (den svarta) och Elsa (den tigrerade), bilder tagna genom åren.

"Jag kan rulla tungan -kan du?"
33089654.jpg


"Ni får faktiskt se till att skaffa längre hyllor på det här bygget, jag får ju inte plats ser ni väl!?"
33089653.jpg


"Bäst att hålla i rumpan så den inte smiter"
33089648.jpg


Hittade katten sovandes såhär -låg kvar i säkert en kvart efter jag tagit kortet
33089650.jpg


Hål i klätterträdets sovplats är inte bra för figuren
33089647.jpg


Ännu en udda sovställning
33089651.jpg
 
Sv: Våra mest roliga kattbilder!

Haha härlig bild ! Så det är alltså ett rasdrag, min kille är också minst sagt överrörlig. Ser lite roligt ut ibland när han ligger på rygg i soffan med baktassarna mot ryggstödet och huvudet hängandes ner utanför soffan :D



Mååånga härliga bilder och fina katter i tråden :love:
 

Liknande trådar

M
Övr. Katt tänkte starta en ny tråd för alla som har lust att skratta,har haft en dåligt dag eller annat :) Roliga kattklipp som man kan skratta...
Svar
12
· Visningar
2 107
Senast: Missfuckhead
·
Övr. Katt Vet at tdet finns många roliga sidor med bilder på katter som man skrattar så man grinar till. Men jag kommer inte på vad sidorna...
Svar
18
· Visningar
4 284
Senast: Heulwen
·
F
Övr. Hund /Vet att vissa har läst den/ vill varna kännsliga!! Värt att läsa för alla hundägare, eller blivande hundägare!! Hur kunde du...
Svar
9
· Visningar
1 179
Senast: Haukur
·
Övr. Hund "HUR KUNDE DU?" När jag var valp underhöll jag dig med mina egenheter och fick dig att skratta. Du kallade mig ditt barn, och trots...
Svar
18
· Visningar
1 389
Senast: Zizzy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp