Våran första tävling

Nielaa

Trådstartare
Jepp den 11 Okt bär det av för våran första körtävling:D:o
SORF KM är det=)
Fler som skall tävla där eller bara åka och hejja på oss som tävlar?=)

Hur supernervös som helst,

En bild på min fina guldhäst=) ps.. hitta hunden haha
10612568_10153079297488998_1254166768672836811_n_zpsf6f9de29.jpg
 
Vad roligt med tävlingsdebut :)
Klart att man är nervös, det är ju normalt, men det kommer säkert att gå jättebra. Är det dressyr du ska tävla i?

Själv så ska jag debutera nästa helg (27-28/9) i Ö-vik, har anmält oss till deras fullständiga då. Skitnervös jag också..särskilt över dressyren eftersom vi inte har ngn 40x80-bana här där jag bor så vi har inte kört programmet en enda gång ännu :nailbiting:
 
Vad roligt med tävlingsdebut :)
Klart att man är nervös, det är ju normalt, men det kommer säkert att gå jättebra. Är det dressyr du ska tävla i?

Själv så ska jag debutera nästa helg (27-28/9) i Ö-vik, har anmält oss till deras fullständiga då. Skitnervös jag också..särskilt över dressyren eftersom vi inte har ngn 40x80-bana här där jag bor så vi har inte kört programmet en enda gång ännu :nailbiting:
Det är alla 3 moment, dock en mkt förenklad P och maratonbana men bara 3 maratonhinder=)
 
Jamen...hahahaha...det har det ju inte! Virrpannan Catherine :D
Ja dagens dressyrträning kändes super, fick så mkt hjälp och tips och råd idag så huvudet nästan rullade när jag va klar=)

Jorunn har nog aldrig gått så här bra så jag körde ut på små rosa moln efter passet=)
 
Jo, det gick bra för mig och Tott..över förväntan faktiskt :)
Godkänd i alla moment och med fina poäng (även om poängen egentligen inte räknas i LB så var det roligt att få dem). Dressyren är jag nog mest stolt över, eftersom dressyren är vår största utmaning, både ponny och jag tycker det är skittråkigt :p
 
Jo, det gick bra för mig och Tott..över förväntan faktiskt :)
Godkänd i alla moment och med fina poäng (även om poängen egentligen inte räknas i LB så var det roligt att få dem). Dressyren är jag nog mest stolt över, eftersom dressyren är vår största utmaning, både ponny och jag tycker det är skittråkigt :p
haha dressyren som är så kul=) den är svår att få till men när allt sitter så är det kul=)

fick du till några bilder att visa?=)
 
haha dressyren som är så kul=) den är svår att få till men när allt sitter så är det kul=)

fick du till några bilder att visa?=)

Hade ingen som fotograferade under själva körningen tyvärr, min groom var ju upptagen med annat :P

Men det var en fotograf där under söndagens maraton så vi fick köpa en bild på oss som hon tog:

10409527_10153190233374428_4660932122053812243_n.jpg


Och här är en bild på oss som min groom tog på mig och ponnyn efter att vi tagit oss genom dressyrmomentet:

10679792_10153173822059428_8128166259160772159_o.jpg
 

Liknande trådar

Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 376
Senast: zarmino
·
Hundavel & Ras Nu kommer ytterligare en ”vilken ras ska jag köpa” tråd… Jag söker efter en liten, glad hund som älskar långa promenader i skog och...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
7 963
Senast: hundtant
·
Övr. Hund Vet inte riktigt vad jag vill med detta långa inlägg, för ingen annan kan ju veta, men det kanske hjälper att sortera ut mig själv genom...
2
Svar
21
· Visningar
3 218
Senast: geting
·
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 421

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp