Bukefalos 28 år!

Vårdnad ?

Adrenochrome

Trådstartare
Är det någon skillnad på EGEN vårdnad och ENSKILD vårdnad, eller är det samma men bara olika namn ? En vän till mig säger att det är olika för det har dennes familjepedagog sagt. Jag vet inte för jag är inte så värst insatt...men googlade och hittade inget speciellt att ta på mer än att det verkar vara samma ?! Någon som kan reda ut ?
 
Sv: Vårdnad ?

Juridiskt sett heter det enskild eller gemensam vårdnad, men till vardags säger många slarvigt egen vårdnad eller delad vårdnad. Din vän har fel.
 

Liknande trådar

Relationer Gammal användare med anonymt nick pga vill inte kunna bli googlad. Det är så att jag har två minderåriga barn och är skild från barnens...
Svar
5
· Visningar
1 024
Senast: Crossline
·
Juridik & Ekonomi Jag har googlat mig blå, men hittar bara svar på motsatt situation, alltså vad som händer om enskild egendom används för en investering...
Svar
6
· Visningar
920
Senast: Smulu
·
Hästvård Det är så mycket diskussioner om tillskott hit och tillskott dit, men jag hade velat skicka in ett tex träckprov för att checka av...
2
Svar
33
· Visningar
2 060
Senast: skiesabove
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag vill bara skriva här och berätta mitt nya namn. Men ja som ni ser att mitt användar namn är bytt också så är det för att jag ska...
2
Svar
34
· Visningar
2 990

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Optimala foderrutiner?
  • Ny valp med katt
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp