Varför är just din tränare så bra?

Sv: Varför är just din tränare så bra?

Min tränare är grymt bra. Ser alltid vad som är fel och såfort det känns minsta lilla konstigt eller stelt så är hon där och rättar till eller ifrågasätter vad man nyss gjorde. Hon ser alla små detaljer som man lätt glömmer och förklarar precis hur man ska rätta till det, men lämnar ändå utrymme för att man själv ska få lista ut vad som är fel och hur man ska göra. Under "skrittpauserna" pratar hon med en och förklarar ännu mer ingående vad man kan tänka på osv. Otroligt bra. Engagerad och påhittig. Det spelar ingen roll vilken sorts häst man sitter på hon löser problemen. :) Jag känner mig (nästan) alltid duktig efter en lektion med henne. Toppen!
 
Sv: Varför är just din tränare så bra?

Jag tränar inte nu men min tränare (dressyr) var så bra för att min häst älskade henne, jag också och så tog hon sig an oss och engagerade sig trots att ingen (inte ens jag :crazy: ) trodde att hästen egentligen skulle bli nåt. Hon peppade och var positiv, var lagom hård när det behövdes. Det var helt enkelt alltid roligt att träna!!!
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Ber om ursäkt redan från början om det här blir långt, krångligt och invecklat. Mitt självförtroende och självkänsla är för närvarande...
2
Svar
26
· Visningar
2 944
Senast: Kiwifrukt
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok När jag jobbade med att stärka min självmedkänsla så var det vissa saker som fick mig att titta tillbaks på min barndom. Annars har jag...
Svar
12
· Visningar
2 122
Senast: cassiopeja
·
Hästmänniskan Jag har sådan beslutsångest och behöver skriva av mig, och kanske bolla med någon... Jag är 28 år, har heltidsjobb och två hundar av...
2 3
Svar
42
· Visningar
7 389
Senast: Efwa
·
Hundhälsa Jag måste börja nysta i om och när det blir dags för mitt hjärta att vandra vidare. Har några delar jag skulle vilja bolla med den som...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 586
Senast: Lipperta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp