Bukefalos 28 år!

Varför försvinner mina trådar???

K

Katrillion5

Jag har skrivit tre trådar i olika ämnen - och de bryter INTE mot forumets regler, ändå försvinner dom. Varför?? Är det någon som sitter och raderar mina trådar? Och varför får man inget meddelande om att tråden tagits bort?
 
Sv: Varför försvinner mina trådar???

Efterlysningar av exempelvis hästar skall inte göras på forumet, det finns en rubrik för det under Hästannonser.

Detta är ett utdrag från reglerna:
"Diskutera inte enskilda personer, varken namngivna eller beskrivna så att någon förstår vem du menar."
Förhoppningsvis förklarar det varaför dina andra trådar tagits bort.
 

Liknande trådar

Utrustning Jag får väl börja med att vara beredd på att tråden kanske försvinner efterssom det kommer förekomma ett företag, men jag testar i alla...
Svar
0
· Visningar
313
Senast: Entourage
·
IT & mobiler Jag har försökt att rensa i datorn och har raderat massor, både i mail, foton, OneDrive och alla ställen jag kan komma på. Likafullt får...
Svar
9
· Visningar
569
Senast: Rie
·
Övr. Katt Så jag har ett fritidshus på landsbygden och en katt som inte är så väl anpassad till livet i utomhus. Men hon är ändå väldigt nyfiken...
2
Svar
23
· Visningar
835
Senast: GoLightly
·
Hästvård Hej! Har ett fullblod som får småsår lite då och då. Vissa sår läker men andra sår får som stenhårda skorpor som inte ramlar av som de...
Svar
6
· Visningar
795
Senast: Fazeem
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp