Bukefalos 28 år!

Varför fungerar aldrig Equipe?

Murray

Trådstartare
Detta med Equipe har drivit mig lite smått till vansinne denna säsongen eftersom det aldrig fungerat smärtfritt igenom en tävling.

VARFÖR fungerar det inte som det ska? Är det Equipe som strular eller är det handhavandet bakom eller är det något annat?


Innan jag fortsätter kasta skit ska jag kanske förtydliga att jag inte har arbetat något i Equipe utan har bara erfarenhet av det som ryttare.
Däremot har jag varit på finalen i Svenska Cupen, SM, NM, Breeders osv (fälttävlan) i år och vid ALLA dessa tävlingar har Equipe inte fungerat som det ska. På SM kom resultaten närmare 2h efter dressyrstarten bla (och eftersom det delvis var internationellt kunde vi inte få resultatet på annat sett heller..).

Droppen kom nu i helgen då jag bara skulle på en helt vanlig regional hopptävling och inte ens då fungerar Equipe. Uppdateras inte som det ska, visar fel resultat osv.

Varför är det såhär? Hur kan någon, som har ett sådant monopol, inte få systemet att fungera bättre? Är det bara jag som tycker att Equipe inte funkar som förväntat? Vad kan vi som ryttare/arrangörer göra för att påverka?
 
Sv: Varför fungerar aldrig Equipe?

Det känns lite som dom växt för mycket och för fort med mängder av nya funktioner så basfunktionerna lite grann får lida

Lagklasser är alltid struliga, speciellt när det ska vara stilbedömning i hoppningen :banghead:

Skrivarfunktionen vet jag inte HUR många gånger jag lämnat synpunkter på, varför det inte går välja antal kopior utan att behöva gå in i dokumenthanteraren

Men de gånger online-resultatet inte fungerar har det berott på våran internetuppkoppling i domartornet

Annars är jag jättenöjd och skulle inte vilja vara utan programmet för fem öre, använder det tom på klubbtävlingar och ponny-stockholmscupen
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Behöver nog mest skriva av mig lite. Jag upplever mig väldigt sällan nöjd och tillfreds med livet. Just nu har jag hamnat i en riktig...
Svar
14
· Visningar
4 124
Senast: starcraft
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Av någon outgrundlig anledning har jag anmält mig till en hopptävling som ridskolans ridklubb anordnar. :) Jag har aldrig tävlat förut...
Svar
0
· Visningar
539
Senast: cassiopeja
·
Hästhantering Det var svårt att komma på var den här tråden borde ligga egentligen, både på utrustning och ridning egentligen. Men tillslut handlar...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
13 124
Hoppning Hur ofta hoppar ni? Hur ofta hoppar ni bana? Markarbete? Jag hade en (B)tränare under flera år som princip bara lät oss hoppa...
2
Svar
25
· Visningar
5 795
Senast: Magnum
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp