Varför syns inte en del??

Sv: Varför syns inte en del??

Varför ska andra ha koll på ifall jag är här eller inte? Har själv heller inga behov av att se vilka som är online och tycker att den knappen är onödig!
 
Sv: Varför syns inte en del??

Glasögon funkar inte så bra ihop med linserna, man ser lite knepigt då.... :crazy: Tror du verkligen att jag sitter och glor på såna pettitesser..... :angel:

/Carina :eek:
 
Sv: Varför syns inte en del??

Görel skrev:
Varför ska andra ha koll på ifall jag är här eller inte? Har själv heller inga behov av att se vilka som är online och tycker att den knappen är onödig!

Va spelar det för roll om det syns att man är här? :confused:
 
Sv: Varför syns inte en del??

shady skrev:
Att jag har det så, beror på många omständigheter. Vilka jag inte kommer att sitta och dra här.

Nej självklart inte, det är var och ens ensak, jag undrade bara om det fanns nån fördel som jag gått miste om... ;)
 
Sv: Varför syns inte en del??

Görel skrev:
Vad spelar det för roll om man inte syns?

Ingen alls! Men du skrev att det var en onödig funktion och jag tycker det är konstigt om man vill vara så hemlig att man bryr sig om det lyser en lampa eller ej!
Sen så kan man ju som "Shady" ha skäl till att inte vilja visa, fast overlag förstår jag inte denna vilja till anonymitet....
 
Sv: Varför syns inte en del??

Fördelar kan det ju finnas. Men annars tror jag inte du har missat något viktigt med röd eller grön lampa.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Lägger tråden här i dagboksformet då jag bara behöver stöttning, pepp och konstruktiva idéer just nu. Våran unghäst, Kaj, har precis...
2
Svar
31
· Visningar
3 690
Kropp & Själ Är det någon här som har rosacea eller väldigt känslig hy i ansiktet som vill dela med sig om vilka hudvårdsprodukter ni använder? Jag...
2
Svar
23
· Visningar
960
Senast: Tassa
·
Hemmet I över ett halvår har vi funderat utan att bestämma oss. Vet att det finns några porslinsintresserade här så hoppas på input ☺ Vi (jag...
Svar
12
· Visningar
1 210
Hästvård Långt inlägg men vill gärna ha synpunkter och idéer då jag börjar tvivla på hur jag själv tänker! Jag har en 4årig häst som går med en...
Svar
3
· Visningar
892
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • HusdjursGPS
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp