Varför syns inte en del??

R

reykurboy

Varför lyser inte den gröna lampan på en del? Jag vet att den är till för att man ska se vilka som är inne, men för vissa användare är den släckt sekunden efter ploppar det upp ett nytt inlägg från dom, fast lampan fortfarande är släckt.... :crazy:
Varför??? :confused:
 
Sv: Varför syns inte en del??

Under din användar profil kan du fylla i om du vill synas. Att det syns med grön lampa om du är inloggad. Jag har fyllt i att jag inte vill synas, därför är det ingen grön lampa som lyser och jag kan skriva inlägg som ploppar upp som du beskrivit.
 
Sv: Varför syns inte en del??

Aha.. :idea: Då förstår jag! Thank you! :)
 
Sv: Varför syns inte en del??

reykurboy skrev:
Varför lyser inte den gröna lampan på en del? Jag vet att den är till för att man ska se vilka som är inne, men för vissa användare är den släckt sekunden efter ploppar det upp ett nytt inlägg från dom, fast lampan fortfarande är släckt.... :crazy:
Varför??? :confused:

Kan någon förklara detta för mig... känns som om jag missat något helt och hållet. Grön lampa? Vart? :confused: :confused: :confused:
 
Sv: Varför syns inte en del??

Om du tittar till vänster så ser du folks profiler. Under din bild, t.ex. finns det en grön lampa just nu eftersom du är inloggad.
 
Sv: Varför syns inte en del??

Undrade just också vilken jäkla grön lampa reykurboy svamlade om..... :angel: :o

/Carina :eek:
 
Sv: Varför syns inte en del??

Nämen hörru... Glasögon kanske? :D Du kan ju inte mena att du missat den gröna fina lampan.... ;)
 
Sv: Varför syns inte en del??

Fast varför vill man inte synas? :crazy:
 
Sv: Varför syns inte en del??

Man vill inte bli avslöjad när man sitter och läser på Ungdom när man är 33 kanske? ;)
 
Sv: Varför syns inte en del??

Alltså är jag helt blåst? Vart kryssar jag i att lampan skall tänas? Kollade i kontroll panelen men hittade inget där.
 
Sv: Varför syns inte en del??

åke skrev:
Alltså är jag helt blåst? Vart kryssar jag i att lampan skall tänas? Kollade i kontroll panelen men hittade inget där.

Din lampa lyser iallafall grönt. Men vill du vara osynlig så klickar du på alternativet "redigera alternativ".Sen kan du välja om du ska vara osynlig eller inte.Men nu är du synlig.
 
Sv: Varför syns inte en del??

Nu fattar trög åke........... Grönt när man syns, rött=syns inte, grått ej uppkopplad.
 
Sv: Varför syns inte en del??

åke skrev:
Nu fattar trög åke........... Grönt när man syns, rött=syns inte, grått ej uppkopplad.

nä grått när man inte är uppkopplad och när man inte vill synas, det är bara du som ser att det är rött ingen annan för det hade ju varit rätt meningslöst ;)
 
Sv: Varför syns inte en del??

Att jag har det så, beror på många omständigheter. Vilka jag inte kommer att sitta och dra här.
 
Sv: Varför syns inte en del??

fio. skrev:
nä grått när man inte är uppkopplad och när man inte vill synas, det är bara du som ser att det är rött ingen annan för det hade ju varit rätt meningslöst ;)

:rofl: Jag blev så full i skratt när jag läste... "Åhh, titta nu lyser lampan rött, nu är jag hemlig" :rofl:

Åke: var inte meningen att va elak mot dig, jag har bara otroligt låg humor på morronkvisten... :D
 
Sv: Varför syns inte en del??

fio. skrev:
nä grått när man inte är uppkopplad och när man inte vill synas, det är bara du som ser att det är rött ingen annan för det hade ju varit rätt meningslöst ;)


:rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
 

Liknande trådar

  • Låst
Hästhantering Jag har två döttrar som tävlar och tränar sina ponnyer i hoppning, vilket kräver en del resande med häst. En av våra ponnyer hatar att...
Svar
9
· Visningar
1 593
Senast: Gunnar
·
Hemmet Helt plötsligt gick elen i vissa delar av huset, men inga säkringar har gått :confused: Maten var klar så vi satte oss och åt, medan vi...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 698
Senast: tanten
·
Hästvård Min häst är född 2005 och är alltså 19 år. Jag har haft henne i 9 år. Hon kommer från Irland med okänd historia och har haft en del...
Svar
1
· Visningar
446
Senast: Sirap
·
  • Artikel
Dagbok Behöver få skriva av mig lite nu känner jag. 2023 var ett riktigt tufft år på många sätt, orkar/kan inte gå in på allt här men liksom...
Svar
0
· Visningar
506
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna
  • HusdjursGPS

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp