Bukefalos 28 år!

Varför syns inte hans chipnummer på skk?

S

SandraW89

Vi köpte vår valp i maj och han är såklart chipmärkt.
Papprena till jordbruksverket skickades in direkt. Fick tillbaka inbetalningskortet för en(!) månad sen. Det tog alltså sex månader att ordna det.
Det är inbetalt men ändå syns inte hans chipnummer på skk:s hemsida när man söker på honom.
Vad är problemet? Ska det behöva ta ett år att fixa det?
Tänk om han hade sprungit bort, då hade man inte kunnat kolla upp chipnummret på skk.

Har jag missat nåt?
Vi är medlemar i skk om det har något med saken att göra....
 
Sv: Varför syns inte hans chipnummer på skk?

Ah, SKK är knepiga ibland. Dom har inte tagit med min vuxna tiks ID-nummer öht på Hunddata... Hon är både chippad och tatuerad, och båda numren fick dom när hon reggades in (Import) men inget syns som sagt. Så skulle hon komma bort lär väl ingen hitta henne.. Suck!
 
Sv: Varför syns inte hans chipnummer på skk?

Tror att du har en blankett som följer med stamtavlan (ägarregistrering) som ska skickas in till SKK.
 
Sv: Varför syns inte hans chipnummer på skk?

märkte precis det. men på den är dock inte märkarens namnteckning med och jag vet inte vem som gjorde det.
Måste den delen vara ifylld?
 

Liknande trådar

M
Övr. Hund Jag har köpt en hund på halvfoder och på grund av olika anledningar började jag idag rota lite i hans papper och det går inte ihop...
Svar
18
· Visningar
2 429
Senast: Calazirya
·
Hästmänniskan Kan någon svara på den frågan? Har haft häst sedan mars förra året, bytte dock häst i början av maj i år och allt kändes så otroligt...
2
Svar
22
· Visningar
3 356
Senast: Lena_B
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Försäkring
  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

  • Presentation och frågor 💖🦄
  • Föl 2020
  • Insektsspray

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp