Bukefalos 28 år!

Varför tackar folk för insläpp?

Nä, det går inte. Du kan bara klicka bort aviseringar för kommentarer på huvudposten. Är helt hundra (men skulle bli överlycklig om jag hade fel).
Var tvungen att leta reda på ett sånt och testa, och du har ju helt rätt!

Men om man klickar bort aviseringar från huvudposten så blir man väl av med alla aviseringar? Dvs även ”subkommentarer”?
 
Men om man klickar bort aviseringar från huvudposten så blir man väl av med alla aviseringar? Dvs även ”subkommentarer”?
Nej, tyvärr inte. Jag diskuterar väldigt friskt på Facebook (och stänger alltid av aviseringar på en gång när jag kommenterar något) och subkommentarerna fortsätter det alltid att droppa in aviseringar för.

Ibland tar jag bort min kommentar om det blir för illa, i vissa grupper kan man få 100+ kommentarer på det man skrivit och det är så sjukt störigt med så många notiser.
 
Nej, tyvärr inte. Jag diskuterar väldigt friskt på Facebook (och stänger alltid av aviseringar på en gång när jag kommenterar något) och subkommentarerna fortsätter det alltid att droppa in aviseringar för.

Ibland tar jag bort min kommentar om det blir för illa, i vissa grupper kan man få 100+ kommentarer på det man skrivit och det är så sjukt störigt med så många notiser.
Sjukt störande!
 
visserligen tycker jag också "följer" är väldigt ointressant.
Men jag kan förstå varför människor gör så.
Man får ju nämligen aviseringar till mailen när andra människor gör inlägg i de trådar där man själv gjort inlägg/kommenterat.
Och det kan ju vara ett sätt att hitta tillbaka till tråden.

Själv är jag rätt duktig på att ignorera sådant jag inte vill läsa. Det är rätt enkelt att scrolla förbi inlägg av typen "tack för insläpp" och "följer".
Jag brukar iaf fejkskriva något om jag vill följa. Något töntigt och artigt typ. Kanske till och med ett hjärta för att inte avslöja mig.
 
Jag driver en ganska stor grupp (+10 000 medlemmar) det är en ren annonsgrupp vilket såklart står i reglerna, numer så måste man svara på frågor angående om just reglerna för att få gå med. Det står uttryckligen att man endast ska kommentera om man är intresserad av annonsen. Ändå får vi regelbundet rensa "gullig hund" tretusen hjärtan eller "en sån hund har jag också haft"

Jag svär på att vissa människor bara inte kan låta bli att få "finnas med" överallt

På samma tema verkar människor inte kunna låta bli att svara på trådar fast deras svar inte alls passar in. Jag tänker på trådar som ”Lägg upp en bild på din hund som är av en ovanlig ras” och människor med Golden eller amstaff lägger in bilder på sina hundar?! Vad är grejen, deras bilder har ju inget att göra med det som efterfrågades 🤯
 

Liknande trådar

Relationer Hej! En situation som känns som ett svek för mig men som jag måste få hjälp med att reda ut annars känns det som att vår relation är...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
9 282
Övr. Hund Hej! I år är året då det äntligen kanske blir en hund! 33 år av väntan för min del... Har haft corgi och golden innan men det har varit...
2
Svar
34
· Visningar
2 533
Senast: Roheryn
·
H
Hundavel & Ras Jag har så smått börjat fundera på en till hund inom ett par år, men känner att jag behöver bolla lite tankar om rasval. Tack på förhand...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
11 251
Senast: Bulldoozer
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 547
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp